R-40443883
Første møte med forumet
Hei, jeg er gravid, og lurer på hvordan dette skal gå på jobben som håndtverker, jeg må ofte opp i høyden kansje 3-4 meter i stige, sitte i krokete stillinger over lengre tid og helst så bør eg kunne bære tungt med mindre eg har med meg en slave som eg dikterer hva skal gjøre mens eg sitter å ser på.
hadde en hendelse der jeg satt på toppen av en trøe da jeg følte meg litt lett i hodet, så jeg skulle til å gå ned for å strekke meg litt, og idet eg reiste meg fikk eg kraftige lyn smerter i det eg antar er livmoren, det dabbet av etter en stund men jeg ble veldig stresset, noen som har opplevd noe lignende? Lurte på hva andre i en slik situasjon, tenker, eller gjør?
Mvh Førstegangsfødende
hadde en hendelse der jeg satt på toppen av en trøe da jeg følte meg litt lett i hodet, så jeg skulle til å gå ned for å strekke meg litt, og idet eg reiste meg fikk eg kraftige lyn smerter i det eg antar er livmoren, det dabbet av etter en stund men jeg ble veldig stresset, noen som har opplevd noe lignende? Lurte på hva andre i en slik situasjon, tenker, eller gjør?
Mvh Førstegangsfødende