Gravid i februar :)

SivHL88

Første møte med forumet
Hei :greet025

Noen flere her inne som har termin i februar ?
Vi fant ut at vi var gravide i går så nytt og spennende, etter en spontanabort i mars/april. Så nå håper vi det går vår vei ❤️

Hei :greet025

Noen flere her inne som har termin i februar ?
Vi fant ut at vi var gravide i går så nytt og spennende, etter en spontanabort i mars/april. Så nå håper vi det går vår vei [emoji173]️

Hei, velkommen hit og gratulerer :) alle vi som er her på februar 2018 venter baby i det tidsrommet ;) håper spiren sitter hele veien :)

Fikk positiv digitaltest i morges. Er vel da 4+2i dag. Og foreløbig termin 10/2. Men kjenner litt på at det er veldig tidlig enda.. håper den sitter godt:)

Oij =D hadde mine mistanker, men i dag turte jeg og ta en test og yes da! Gravid med termin 19 februar <3 hadde gittopp håpet på en spire, så er overlykkelig kan man si <3 tok nesten et år men vi er på vei=D

Gratulerer [emoji254][emoji173]️

Oij =D hadde mine mistanker, men i dag turte jeg og ta en test og yes da! Gravid med termin 19 februar <3 hadde gittopp håpet på en spire, så er overlykkelig kan man si <3 tok nesten et år men vi er på vei=D
Gratulerer :)

Hei damer!

Gratulerer med graviditeten :)

Alle innleggene i denne tråden var skrevet i Moderator Tone sin "velkommen til..." tråd. Den tråden er ment for spørsmål fra brukere som vi som jobber her kan hjelpe dere med. Tekniske ting og slikt ;)
Derfor splittet jeg tråden slik at dere fkk deres egen til å skravle i ;) Kos dere :)

Back
Topp