Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Noen flere her inne som har termin i februar ?
Vi fant ut at vi var gravide i går så nytt og spennende, etter en spontanabort i mars/april. Så nå håper vi det går vår vei [emoji173]️
Hehe.. skulle postes en annen plass[emoji28]Fikk positiv digitaltest i morges. Er vel da 4+2i dag. Og foreløbig termin 10/2. Men kjenner litt på at det er veldig tidlig enda.. håper den sitter godt
Fikk positiv digitaltest i morges. Er vel da 4+2i dag. Og foreløbig termin 10/2. Men kjenner litt på at det er veldig tidlig enda.. håper den sitter godt
Hei
Noen flere her inne som har termin i februar ?
Vi fant ut at vi var gravide i går så nytt og spennende, etter en spontanabort i mars/april. Så nå håper vi det går vår vei
Oij =D hadde mine mistanker, men i dag turte jeg og ta en test og yes da! Gravid med termin 19 februar <3 hadde gittopp håpet på en spire, så er overlykkelig kan man si <3 tok nesten et år men vi er på vei=D
Tusen takk <3Gratulerer [emoji254][emoji173]️
Gratulerer [emoji38] ja, skynd deg inn til oss [emoji7]Termin 16.feb[emoji177] Håper å få være med i forumet[emoji1]
GratulererOij =D hadde mine mistanker, men i dag turte jeg og ta en test og yes da! Gravid med termin 19 februar <3 hadde gittopp håpet på en spire, så er overlykkelig kan man si <3 tok nesten et år men vi er på vei=D
Tusen takk =DGratulerer