Gravid i Egypt??

Tiemi

Flørter med forumet
Noen som har vært i Egypt mens de var gravide?? Lurer veldig på om det går bra, skal bestille time hos både jordmor og lege for å se hva de sier. Turen er alt bestilt så håper det går bra!

Det går kjempe fint! Jeg var der for noen uker siden:) pass på å bruke antibac før du spiser osv... Jeg ble anbefalt å ta toxoplasmose blodprøve før å noen uker etter jeg kom hjem... For å se om jeg hadde fått det... Er rene fine hoteller der så bare kos deg...ingen bekymring:):):) God tur:)

Så godt og høre! :) har lest så mange skrekk historier på nettet nå.. Sa legen din noe om malaria? Tenkte jeg skulle sende mail til hotellet og høre om vi kan få rom høyt oppe for sikkerhetskyld! Kan hende jeg er litt hysterisk men myggen stikker meg med en gang!!

Jeg ville nok tenkt meg om - i alle fall hvis dere skal ned i sommer. Det blir tilnærmet stekeovn der nede i solen. Det er ikke så ille der nå i mai (bare rundt  35 grader tipper jeg), men mye værre i juli og aug.

vi reiser 4-11 juni så tror det skal gå bra med tanke på varmen :) får sitte i skyggen og kose meg :)

Jeg har vært der når jeg ikke var gravid. det er veldig rent og pent på hotellene. husk masse antibac. Hold deg unna salat, det fikk jeg beskjed om når jeg skal til Tyrkia om en uke.
Tror ikke det er malaria i Egypt, men du kan jo høre. Husk massse vann.

God tur 

Da blir det sikkert ikke noe problem :-) Støtter meg til de andre over: hold deg unna salat (og oster som du er usikker på). Ellers mye antibac :-)

God tur!!

Back
Topp