Gravid i Drammensområdet?

Noen fler som vil være med i gruppen vår?
 
Jeg bor på Spikkestad. Ikke langt unna Drammen, det :-) Fra før har vi en jente på 22 måneder. Vi har termin 13. Februar. Det betyr at jeg er 12 uker i dag! Jippi!! Blir gjerne med på treff, bare formen blir litt bedre :-)
 


Lou_na skrev:
Jeg bor på Spikkestad. Ikke langt unna Drammen, det :-) Fra før har vi en jente på 22 måneder. Vi har termin 13. Februar. Det betyr at jeg er 12 uker i dag! Jippi!! Blir gjerne med på treff, bare formen blir litt bedre :-)



Har sendt deg en PM ;)
 
jeg er 25 og er 11+4 med nr 2..termin er foreløpig 19.februar.jeg bor i svelvik men jobber i drammen, og kunne tenkt meg å bli kjent med andre i samme situasjon:)
 


lillahumle skrev:
jeg er 25 og er 11+4 med nr 2..termin er foreløpig 19.februar.jeg bor i svelvik men jobber i drammen, og kunne tenkt meg å bli kjent med andre i samme situasjon:)


Se i innboksen din for mer info ;)
 

Hei

Jeg er 26 år, gift og bosatt i N.Eiker, fikk idag endelig bekreftet mistanken om at vi blir foreldre <3 Mitt første, mannen min sitt andre.

Har regnet ut termin til 11.februar, så da skal jeg være 12+4 idag :)

hadde vært koselig å blitt kjent med flere i samme situasjon :)

 


heltutrolig13 skrev:

Hei

Jeg er 26 år, gift og bosatt i N.Eiker, fikk idag endelig bekreftet mistanken om at vi blir foreldre <3 Mitt første, mannen min sitt andre.

Har regnet ut termin til 11.februar, så da skal jeg være 12+4 idag :)

hadde vært koselig å blitt kjent med flere i samme situasjon :)




Se innboksen din for mer info ;)
 
Vi planlegger treff i Drammen i morgen kl 17. Send meg PM for nærmere info om noen vil hive seg med :)
 
Back
Topp