Hvordan går det med dere i disse tider?
Er førstegangsgravid og synes det er litt trist at far ikke får delta på hverken jordmortimer eller ultralyd. Føler det av og til er litt vanskelig å «bli sett» av leger osv nå, noe som er helt forståelig, men som kan gjøre meg litt usikker på hele situasjonen da jeg ikke får stille så mange spørsmål jeg vil eller får så tett oppfølgning.
Jobber i butikk og jeg kjenner jeg tenker mye på smitte og er litt bekymret av og til. Har vært sykemeldt i lang tid (før Corona
) pga kvalme og synes det er litt rart å komme tilbake til en sånn annerledes hverdag.
Så Aftenposten hadde en artikkel der det sto «Det nåværende anslaget fra Folkehelseinstituttet er at epidemien vil nå en topp i Norge mellom mai og oktober.»
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men det er godt å dele tanker med andre om bekymringene sine av og til.
Hva føler dere om å være gravid i disse tider?
Håper alle dere og de rundt dere er friske
Er førstegangsgravid og synes det er litt trist at far ikke får delta på hverken jordmortimer eller ultralyd. Føler det av og til er litt vanskelig å «bli sett» av leger osv nå, noe som er helt forståelig, men som kan gjøre meg litt usikker på hele situasjonen da jeg ikke får stille så mange spørsmål jeg vil eller får så tett oppfølgning.
Jobber i butikk og jeg kjenner jeg tenker mye på smitte og er litt bekymret av og til. Har vært sykemeldt i lang tid (før Corona
) pga kvalme og synes det er litt rart å komme tilbake til en sånn annerledes hverdag. Så Aftenposten hadde en artikkel der det sto «Det nåværende anslaget fra Folkehelseinstituttet er at epidemien vil nå en topp i Norge mellom mai og oktober.»

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men det er godt å dele tanker med andre om bekymringene sine av og til.
Hva føler dere om å være gravid i disse tider? Håper alle dere og de rundt dere er friske

Føler meg litt «alene» siden han ikke får delta på samtaler og det før den lille er her.
.. Redd for at vi kan ha vært «smittespredere» de siste dagene hvis det skal vise seg å være korona, så hadde vært greit og blitt testet!