Gravid i bryllup - tips til kjole?

lilleburrito

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Novemberlykke 2018
Noen som har tips til fin kjole til bryllup? :)
Skal i bryllup første helgen i september (liker å være litt tidlig ute), og vil da være 25 uker. Jeg ser for meg en lang kjole, som gjerne fremhever gravidemagen.

Jeg har søkt litt på nettet, men det er jo en jungel av kjoler. #hjelp

Jeg har tenkt å bestille en fra dress depot til jeg skal på bryllup i august! Er veldig usikker på kvaliteten på de kjolene da, så skal bestille nå når jeg kommer hjem fra ferie, så jeg chat tid til å finne noe annet om d ikke blir bra nok! ☺️ ellers fant jeg også en kjempefin rosa kjole på svangerskapet i Oslo. Husker ikke merket. Lys rosa og litt glitter på. Kjempefin, men ikke min farge!

Jeg skal i bryllup i Septemer og har bestilt kjole fra en butikk på ebay :) har bestilt kjoler fra den leverandrøren før, og vært fornøyd :) men det er lurt å bestille i god tid, for er gjerne en mnd leveringstid:)

Noen som har tips til fin kjole til bryllup? :)
Skal i bryllup første helgen i september (liker å være litt tidlig ute), og vil da være 25 uker. Jeg ser for meg en lang kjole, som gjerne fremhever gravidemagen.

Jeg har søkt litt på nettet, men det er jo en jungel av kjoler. #hjelp
Amber Rose! Der er mye lekkert! :)

Jeg skal i bryllup 6 august og leiter også etter kjole :p kunne tenkt meg en med blomster, gjerne hvit, men finner ikke! Blir gal!

Noe alla denne kanskje :) men kanskje holde meg unna alt som har hvitt i seg? Første gang jeg skal i bryllup :p

Vedlegg

• 1466936970320.jpg
    1466936970320.jpg
    27,4 KB · Visninger: 50
Floyd har mange fine. Var i to bryllup sist jeg var gravid, var da i uke 38 i siste og floydkjolen satt veldig fint. Ville ventet til tett opp mot bryllupet med å kjøpe kjolen da så den ikke blir for liten i mellomtiden. :p

Back
Topp