Gravid i bryllup :D

-Løvinnen-

Forelsket i forumet
Hei! Noen som har tips til nettsider med fine og behagelige kjoler som passer til et sommerbryllup.
Jeg er gjest, og bruden ønsker at vi ikke går i hvitt, rødt eller svart :)

Jeg har en kjole fra Ilse Jacobsen jeg skal bruke i bryllup i sommer:)

Jeg henger meg på denne! Kjøpte en kjole fra Nelly som jeg trodde kom til å være stor nok, men den blir nok trang over magen til bryllupene vi skal i i slutten av juli og august ;)

Brukte floyd-kjole i bryllup sist gang jeg var gravid, den var veldig fin over magen i tillegg til at den var behagelig å ha på :D

Hei! Noen som har tips til nettsider med fine og behagelige kjoler som passer til et sommerbryllup.
Jeg er gjest, og bruden ønsker at vi ikke går i hvitt, rødt eller svart :)

Jeg skal i sommerbrylupp i juni, å bestilte kjole før jeg viste jeg var gravid. Men håpte jeg kom til å være det innen bryllupet å bestilte derfor gravid kjole som kunne brukes uansett en evt liten mage eller ikke :hilarious: kjøpte denne :)

Vedlegg

• Screenshot_2016-03-17-20-44-37.png
    Screenshot_2016-03-17-20-44-37.png
    579,2 KB · Visninger: 49
Jeg skal også i bryllup i juni, når jeg er ca 14 uker på vei.. Tenkt litt på kjole, men er jo usikker på hvordan magen vil være da :) siden jeg er førstegangs er det jo ikke sikkert det vil være store kula, men man vet jo aldri- og noe mindre enn den er nå vil den neppe være :P tenker jeg handler kjole når det nærmer seg litt mer :)

Jeg skal i sommerbrylupp i juni, å bestilte kjole før jeg viste jeg var gravid. Men håpte jeg kom til å være det innen bryllupet å bestilte derfor gravid kjole som kunne brukes uansett en evt liten mage eller ikke :hilarious: kjøpte denne :)
Den var nydelig:)

Den tid den sorg tror jeg må se på kjole rett før bryllupene vi skal i. Klarer ikke tenke på det enda..

Signerer ang. Floyd. Heldigvis ganske lett å finne kjoler nå, mange lange kjoler i flere lag som legger seg pent rundt bysten og lett over magen :)

Back
Topp