Gravid i Bergen- interesse for og møtes?

lenekris

Andre møte med forumet
Hei dere! Jeg venter min nr to og lurer på om det finnes andre gravide i min alder (snart 30,men ikke enda;) ) som er rundt tolv uker på vei (termin i sept-okt mndskifte) i Bergen? Det hadde vært kjekt om det var interesse for å møtes og bli litt kjent,evt danne en slik babytreff-gruppe etter hvert som de små har "poppet ut" :) Selv om jeg har en liten en på 20 mnd fra før merker jeg at jeg ikke er i nærheten av å være utlært i graviditetsfaget. Foreløpig er dette svangerskapet veldig annerledes enn det første så det er bare fint å ha noen å dele erfaringene sine med. :) Håper det er noen i Bergensområdet som er interessert?

Hei! Jeg blir gjerne med! Blir selv 27 på slutten av dette året, og har ei jente på 11 mnd fra før. Har termin 5.oktober foreløpig: )
Og jeg opplever for øvrig også et heeelt annerledes svangerskap enn sist. Denne gangen fungerer jeg som et menneske store deler av dagen (før jeg legger meg kl 21 ihvertfall: )), mens sist var det konstant kvalme og oppkast.
Hvor i Bergen bor dere? Bor selv i Fyllingsdalen.

Hei, så kjekt at dere er interessert da:) Kanskje det hadde gått an å se på mulighetene for å treffes etter påske en gang? Evt på ettermiddag/kveld på kafe, for å bli litt kjent? :) Jeg bor forresten på sandsli.

Jeg er med!
Venter nr 2 26.oktober! Jeg er 24år og kommer fra Fana!

Treffes gjerne etter påske: ) Helst på kvelden, jeg jobber fulltid og prøver å være mest mulig sammen med lilleskatt fram til leggetid.

Eg er i Hordaland no, men eg bur i England, saa eg trur ikkje eg kan faa vere med paa noko treff. Det hoeyres kjekt ut da.

Hei!

Da er påsken endelig (!) over, og tida har gått så fort at jeg ikke har fått summet meg og tenkt noe mer på dette med treff.

Men jeg er nå mentalt "up to date" og ønsker gjerne å treffe dere andre som har vist interesse for dette! emoticon

Gi meg gjerne en lyd om og når det eventuelt passer, jeg kan på kveldene da jeg er på jobb på dagtid. Helst ikke så alt for sent da jeg bruker å være helt kjørt når klokka nærmer seg ti-halv elleve :p en liten kafétur i byen går jo an kanskje? :)

Hilsen
Lene

Hehe, ja ENDELIG er påsken over!
Har vært litt mye å fordøye for meg, fikk vite på ordinær UL at jeg skal ha tvillinger, så det er omtrent alt jeg har hatt kapasitet til å tenke på siste måneden.

Jeg kan stort sett treffes på kveldene, men blir også veldig tidlig trøtt: )

Back
Topp