Gravid, hva nå? :)

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Ja, hva gjør man? Folat tar jeg, og har kuttet ut all fyfy mat. Må man gjøre noe mer nå i starten? Jeg trenger vel ikke å ringe legen helt enda?
Er helt grønn og føler kanskje det er noe mer jeg burde tenkt på? :p

Gratulerer! :)
Nå er det vel bare å vente :p
Jordmor drar man til ca i uke 12, og lege muligens litt før.

Selv pratet jeg med jordmor i går, var liksom ikke så mye annet enn at fastlegen skal jeg til rundt uke 10-12, og til henne i uke 16 :-P

Selv pratet jeg med jordmor i går, var liksom ikke så mye annet enn at fastlegen skal jeg til rundt uke 10-12, og til henne i uke 16 :p

Ja, da skjer det fint lite på en stund med andre ord :p

Du akn bestill tidlig ultra som en go del av oss gjør :) Æ har om to uke, ca 7-8 uke da :)

Nå er det bare å nyte tiden fram til alle kontrollene. Det er ingen vits i å ta veldig tidlig ultralyd hvis du ikke har mistet eller har/har hatt komplikasjoner/sterke smerter/blødninger osv. Kos deg med graviditeten :)

Nå er det bare å nyte tiden fram til alle kontrollene. Det er ingen vits i å ta veldig tidlig ultralyd hvis du ikke har mistet eller har/har hatt komplikasjoner/sterke smerter/blødninger osv. Kos deg med graviditeten :)

Ja, ikke sant! Jeg får bare lene meg tilbake og nyte tiden som kommer jeg da! :) Måtte plagene bli få for oss alle :)

Hei! Er gravid for første gang. Er 4 uker på vei. Har fått legetime om to uker. Er det for lenge å vente, mener dere? Setter pris på hjelp og støtte, er så mye jeg lurer på.

Hei! Er gravid for første gang. Er 4 uker på vei. Har fått legetime om to uker. Er det for lenge å vente, mener dere? Setter pris på hjelp og støtte, er så mye jeg lurer på.

Gratulera!:) Da e ikkje for lenge å venta te du e 6 veke for første kontroll :) da e egentli ganske tidlig i forhold te mongen andre,men eg syntes da kan vera veldi greit å gå så tidlig når da e første gong!:) då får du mykje god info frå legen din evt jordmor :)

Gratulera!:) Da e ikkje for lenge å venta te du e 6 veke for første kontroll :) da e egentli ganske tidlig i forhold te mongen andre,men eg syntes da kan vera veldi greit å gå så tidlig når da e første gong!:) då får du mykje god info frå legen din evt jordmor :)

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! :) Da kan jeg slappe litt mer av. Er du langt på vei?

Back
Topp