Har hatt veldig jevn HRV siden fødsel av tredjemann i februar (etter stabiliseringen etter fødsel). Plutselig i sommer steg den veldig (kan det være eggløsning?) og nå har den sunket veldig (gravid? Mensen på vei?). De siste tre dagene har jeg kjent på mer sult enn vanlig. Sånn sultfølelse som ikke gir seg. Jeg pleier å spise rundt lunsjtider og middag. Så blir jeg ikke mer sulten. Nå er jeg sulten ganske raskt etter jeg står opp, og også når jeg legger meg, i tillegg til å være sulten til vanlige tider.
Tok en test for to-tre dager siden fordi jeg fikk en følelse, men tenkte at den garantert var negativ fordi jeg ammer sååå mye - og det var den.
Sult har vært første tegn på graviditet alle tre gangene, for utenom festeblødning med førstefødte. Jeg noterte meg sultfølelsen to dager før positiv test med tredjemann.
Noen andre med Garmin-klokke som i ettertid kan se på HRV-en når tid eggløsningen var og når tid kroppen ble gravid? Ligner det på dette?
Kjøpte Garmin-klokka samtidig som jeg ble gravid med forrige, så jeg har til gode å se en syklus på HRV-en min. Minsten er 5 1/2 mnd ca. På dette tidspunktet etter førstefødte var jeg noen få uker gravid med andremann.
Ble også veldig sulten før mensen den gangen før jeg ble gravid med tredjemann.
Tanker?
Tok en test for to-tre dager siden fordi jeg fikk en følelse, men tenkte at den garantert var negativ fordi jeg ammer sååå mye - og det var den.
Sult har vært første tegn på graviditet alle tre gangene, for utenom festeblødning med førstefødte. Jeg noterte meg sultfølelsen to dager før positiv test med tredjemann.
Noen andre med Garmin-klokke som i ettertid kan se på HRV-en når tid eggløsningen var og når tid kroppen ble gravid? Ligner det på dette?
Kjøpte Garmin-klokka samtidig som jeg ble gravid med forrige, så jeg har til gode å se en syklus på HRV-en min. Minsten er 5 1/2 mnd ca. På dette tidspunktet etter førstefødte var jeg noen få uker gravid med andremann.
Ble også veldig sulten før mensen den gangen før jeg ble gravid med tredjemann.
Tanker?
Vedlegg
Last edited: