Gravid helt plutselig?...

Tiks

Forelsket i forumet
Vi venter på forsamtale i Porsgrunn før vårt tredje og siste forsøk. I går, dagen etter forventet mens, var testen svak positiv.. Jeg tok en til i dag tidlig og den var helt lik. Blir så usikker på om det er riktig. Ved forrige graviditet, så var det ikke tvil.. Blir redd for at det kun er kjemisk. Skal ta en digital test etterpå. Har noen av dere erfaringer med svake tester? Hvordan har det gått? Jeg kjenner en som hadde svake tester, og som mistet.

Har ei jente på 2 1/2 år. Vi skulle begynne på frys, men mens kom aldri ;) Hadde 2 svake tester først, så kjøpte vi en digital med ukeindikator, der stod det Gravid 2-3 :)

Spennende da. Gratulerer!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da jeg var gravid testet jeg først to dager etter IKM, og fikk svak test. Det ble baby av det :) tar sjansen på å gratulere deg jeg :)

Tusen takk :-) håper den digitale slår ut etterpå :-)

Testet veldig svakt først, men fremdeles gravid ❤️

Dette høres jo utrolig spennende ut! :D krysser finger for at dette er en spire som vil være!! :D :D

Ja her ser det ut til at du slipper fryseforsøk! ;) det får vi håpe da! Gratulerer så mye! Spennende! :)

Det kunne jo ikke gå veien. Fikk mensen i dag. Så lykken snur fort :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Det var leit... :( Men en annen ting.. Må dere ha forsamtale på hvert forsøk? Det har ikke vi. Ringer å avtaler med sykehuset vi... Lykke til videre uansett! Måtte du se en positiv test igjen snart ;)

Det var leit... :( Men en annen ting.. Må dere ha forsamtale på hvert forsøk? Det har ikke vi. Ringer å avtaler med sykehuset vi... Lykke til videre uansett! Måtte du se en positiv test igjen snart ;)

Takk for det :-) Nei, vi har byttet fra Riksen til Porsgrunn på siste forsøket. De ønsker forsamtale for å gå igjennom alt før oppstart.

De har begynt med for samtale på riksen også nå. De hadde ikke det i oktober, men nå på dette forsøket så har de begynt med det. Fulgte til og med et brev om at de har forandret på rutinene

Før hvert forsøk? Det er bra da :-)

Har vist det :-)

Back
Topp