Gravid gruppe på facebook.

Ønskedrømmer<3

Betatt av forumet
Aprilspirene 2023
Kan venner på facebook se at man blir medlem av gravidgruppe på facebook når det er privat gruppe? Kommer det opp i newsfeeden deres? :eek: Vil ikke at noen skal se det enda :bored:

Kan venner på facebook se at man blir medlem av gravidgruppe på facebook når det er privat gruppe? Kommer det opp i newsfeeden deres? :eek: Vil ikke at noen skal se det enda :bored:

Tror bare de som er medlemer kan se hvem som er med!
For jeg ser hvert fall ikke nå hvem som er med :happy:

Nei de kan ikke se det :)

MEN sosiale medier er litt skummelt synes jeg - så jeg velger å ikke melde meg inn på facebook før familien min vet om det :Heartred

ja tenker det samme :chicken: tenk om noen plutselig sier noe til noen :smiley-angry016

akkurat det ;) Jeg tar ikke sjansen på det!

Nå er det bare 3 uker til vi har tenkt å fortelle det til familien da. Vi vil se at alt er bra først på UL

Det er en skjult gruppe kun for medlemmer . Men tenkte samme tanke. Men hoppet i det. Er begge plasser jeg da. Men skriver mest her inne da..

Venter jeg også til etter TUL og til vi har delt med flere.

Nei ingen kan se medlemmer :) sist eg gikk gravid traff eg på mange i nærområdet eller i vennekretsen min, men me blei alle enige om at alt som blei skreve i gruppå blei i gruppå. Så eg føle meg trygg på det samma nå ❤️

Back
Topp