Gravid glow?

Bkno4568962

Andre møte med forumet
Har/hadde du gravid gløden? Plutselig var huden min penere enn vanligvis, og jeg føler meg ganske ålreit også (til tross for kvalme morgener...) :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg så aldri noe til den, men ble jaggu avslørt av andre tiidlig pga den. Så den var der, bare gjemte seg godt når jeg så meg i speilet :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Nei, fått litt uten hud nå på slutten. Det har jeg aldri hat før (ved siden sv munnen på venstre side).

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg så aldri noe til den, men ble jaggu avslørt av andre tiidlig pga den. Så den var der, bare gjemte seg godt når jeg så meg i speilet :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3
signerer ;)
pleier ikke ha spesielt uren gud men det hadde jeg nesten hele svangerskapet så den graviditetsgløden likte jeg ikke :p

Tvilsomt.

Jeg ser ut som en levende død uten rouge i kinnene. og litt rød leppestift blandet ut med leppepomaden :P

Har vert bleik, og sinnsykt masse kviser. Men plutselig i uke 30 har kvisene minket og mannen min har nevnt flere ganger at eg ser så brun ut. Lurer på om eg har tatt sol. Så sier han "åå så det er dette som er gravid glød" haha ;-) Så no skal eg nyte å faktisk se litt okei ut resten av svangerskapet :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ble likbleik i ansiktet og Fikk en del mer kviser enn de vanlige "hormonkvisene" utover graviditeten, men merka at jeg ble mye lettere brun når jeg var i sola, og fargen satt mye lengre!:) Vanligvis har jeg bare blitt solbrent uten at brunfargen satt etterpå, men fargen jeg fikk når jeg var gravid varte 7-8 mnd ca!:D (Uten mere soling).

Nei! Hadde ingen glow, følte meg skikkelig fææl... :p

Fikk høra av Mina arbetskolleger att de
Såg en glød i ansiktet. Men den gløden såg eg ikkje selv. Kænde meg bara blæææææ

Ingen glow..
Mistet masse hår, bleik, sulten, fett hår osv.. Absolutt ingen glow!

Under forrige graviditet var huden min grusom, men folk mente likevel jeg utga en viss glød, hvartfall i 2 trimester. Og denne ganger (1 uke igjen til termin) så har huden vært flott etter 1 trimester, og har kjent på kroppen at jeg ga mer av meg selv. Hehe

Gløden fra alle de lysende røde kvisene mener du? ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Har fått sånn rødrosa hummerskjær over hele kroppen.. E vel en slags glød, mn føle mæ ikke spesielt lekker..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg så den ikke selv, men fikk høre det fra venner at jeg hadde den gløden med begge to :)

Min mor påsto det...har sett på meg at jeg var gravid begge gangene leeeenge før vi sa noe ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp