Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper for dere! Ikke gi opp, dette skal gå fint for oss alle ;-)Gratulerer.
De tre første gangene jeg ble gravid ventet vi hhv et par timer, et par dager, og ei uke, med å fortelle til de nærmeste. Siste gangen måtte vi få dager senere fortelle at jeg hadde mistet den.
At vi nå holder det for oss selv et par uker mer handler mest om at å fortelle nå bekrefter at vi fortsatt prøver, to år etter at vi mistet. Da vil jeg helst slippe å fortelle at vi mister. Og atter en gang prøve videre mens alle vet. Sitter ikke denne er der mulig vi må gi oss. Mulighetene er litt brukt opp, gyn har ikke mange flere ting å tilby
Så jeg håpet denne blir helt til den er klar. I januar
Det kan jeg forstå veldig godt, veldig trist å høre.. Håper alt ordner seg for dere nå <3Gratulerer.
De tre første gangene jeg ble gravid ventet vi hhv et par timer, et par dager, og ei uke, med å fortelle til de nærmeste. Siste gangen måtte vi få dager senere fortelle at jeg hadde mistet den.
At vi nå holder det for oss selv et par uker mer handler mest om at å fortelle nå bekrefter at vi fortsatt prøver, to år etter at vi mistet. Da vil jeg helst slippe å fortelle at vi mister. Og atter en gang prøve videre mens alle vet. Sitter ikke denne er der mulig vi må gi oss. Mulighetene er litt brukt opp, gyn har ikke mange flere ting å tilby
Så jeg håpet denne blir helt til den er klar. I januar
Helt enig.. For det er godt å få en ekstra klem når en har mistet..Gratulerer! Vi venter også vår første, men hadde en spontanabort i oktober. Egentlig så hadde jeg tenkt å vente med å fortelle(gjorde det sist også), men så har jeg kommet frem til at det er like greit å si det. Litt fordi at da jeg mista sist, så var det naturlig for meg å snakke om det (tok det tungt), men jeg føler at da ble det litt dobbelt. For da måtte jeg først fortelle at jeg hadde vært gravid, og så måtte jeg fortelle at jeg hadde mista. Tenker på en måte at det hadde vært enklere om folk hadde visst at jeg hadde vært gravid..Så det er konklusjonen min. Jeg forteller, så får det gå som det går![]()
Jeg får også forskjellige uke/dager, så jeg vet ikke helt hva jeg er i selvHallohar et spm? På en app jeg har som heter gravid.. Så sier den at jeg er i uke 5. Mens her på babyverden viser den 4uker. Noen som har opplevd det samme?
Fikk forresten positiv test Igårkjempe glad og venter nr 2
![]()
Jeg er ca 5+3, men det står uke 6. Det er for at jeg nå har begynt på uke 6.Hallohar et spm? På en app jeg har som heter gravid.. Så sier den at jeg er i uke 5. Mens her på babyverden viser den 4uker. Noen som har opplevd det samme?
Fikk forresten positiv test Igårkjempe glad og venter nr 2
![]()
Det skyldes at de ikke regner lik lengde på svangerskapet, det er bare bv sin jeg har funnet som regner med 40+3 som er norsk standard, de andre regner stort sett 40+0 som er WHO/internasjonal standardJeg er ca 5+3, men det står uke 6. Det er for at jeg nå har begynt på uke 6.
Men jeg har to apper, den ene er jeg 5+3 og den andre 5+5.