Gravid fra Stavanger, noen andre?

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Hei Hei :)

Jeg er en jente på 23 år som bor i Randaberg, litt utenfor Stavanger.
Føler meg litt "alene" i denne gravid verden, da ingen i min vennekrets verken har barn eller venter barn.
Tenkte det måtte være en ypperlig mulighet å bli kjent med noen her inne som jeg kan dele erfaringer og gleder med videre i svangerskapet.

Jeg er nå 13 uker på vei og allerede vert på 2 ul (grunnet redsel pga MA i juli 2012)
til nå er alt i sin sjønneste orden denne gang vertfall :) :angel8

Jeg er oppvokst på Hundvåg men bor nå på Figgjo :)

Jeg er fra Hønefoss (østlandet) men bor på Tjelta,sola :) har ei datter. På 2 1/2 år og er 10+3 i dag

Opprinnelig fra Kvitsøy. Bodd et år i Haugesund, men bor nå i Ølen. Reiser mye fram og tilbake til Stavanger, da begge familiene våre bor der. :)

Så kjekt at det var noen jenter fra stavanger området her da :)

Hvordan går det med dere? begynner endelig kvalmen å gi seg litt, og matlysten er tilbake?

Jeg synes det er litt skummelt jeg når symptomene forsvinner sånn litt etter litt, hvertfall når vi ikke kan kjenne liv enda og magen ikke helt har begynt å vokse enda. (vertfall ikke min) hehe.
men slik er det sier jordmoren, og ingenting å bekymre seg over ;)

noen som vet når magen begynner å syns ordentlig (jeg har litt ekstra fra før av), er litt over 13 uker nå.. begynner å bli utålmodig :P

Jeg er ganske pigg, bare veeldig trett! Men det var jeg omtrent hele forrige sv.skap også :)
Magen har også kommet ganske godt fram allerede, så her går jeg i MYE store klær. Livmora kjennes godt, og jeg kan heldigvis høre hjertelyden.. så det er litt betryggende :) i tillegg har jeg jo vert på UL og fått sett miniatyrbabyen vår i uke 10+0 :)

Bor på Forus :D

Hei Hei :)

Jeg er en jente på 23 år som bor i Randaberg, litt utenfor Stavanger.
Føler meg litt "alene" i denne gravid verden, da ingen i min vennekrets verken har barn eller venter barn.
Tenkte det måtte være en ypperlig mulighet å bli kjent med noen her inne som jeg kan dele erfaringer og gleder med videre i svangerskapet.

Jeg er nå 13 uker på vei og allerede vert på 2 ul (grunnet redsel pga MA i juli 2012)
til nå er alt i sin sjønneste orden denne gang vertfall :) :angel8

Jeg er et år yngre enn deg og venter nr. 2 i slutten av august :) bor også på Randaberg, og vet hvem du er.. du vet hvem jeg er også, men vi kjenner ikke hverandre :p så gøy å se deg her inne, gratulerer så mye med graviditeten!! :D

Sniker fra September ;) Fra Sandnes her, 11 uker presis i morgen :D

Jøss, så mange d va fra Rogaland her!! Er selv fra Sauda, men bor i Vest Telemark.. Det forumet som jeg var på for 6 år siden, der var d bare noen få..

Kjekt å se alle Rogalenningane :)

30 år fra Stavanger her. 27 uker på vei, og vi venter vårt første barn i begynnelsen av juni.
Gøy med så mange fra Stavangerområdet her. Er det flere som har termin rundt samme tid som meg her?

30 år fra Stavanger her. 27 uker på vei, og vi venter vårt første barn i begynnelsen av juni.
Gøy med så mange fra Stavangerområdet her. Er det flere som har termin rundt samme tid som meg her?
Du vet du er på august forumet? :-) Her har nok de fleste termin i august....

Back
Topp