Gravid Fotoshoot!

NemVenterNr2

Forelsket i forumet
Heisann dere!

Jeg er nå 4 månder på vei, og denne graviditeten har berre sakt *poff*. Har gått så sykt fort! my fordi jeg fortsatt tar meg av bella å har noe å gjøre.. hehe..

Men..Jeg har blitt spurt av fotograf Lars Ove Helle (sjekk ut nettsiden has her!) om jeg har lyst å stille opp som modell i gjennom graviditeten min. =) Noe jeg har takket ja til.. :P

Jeg har ikke akkurat tenkt å gå gravid i all evig, å det å kunne ha noen fine minner er jo berre koselig! Så da slår jeg til når jeg har sjans.. =)

Vi skall da ta prosess bilder som magen vokser, å i går var første fotografering. 4 månder på vei å er egentlig ikke så mye mage enda, ser mer små lubben ut.. *ler* Men det er litt av poenge, å ha bilder fra nesten ikke mage til "poppe" klar.. :P

Jeg fekk ikke lastet ner bildene siden dem var så store, begynne å endre str. har jeg ikke tid til akkurat nå, men dere kan sjå bildene på bloggen min her =)

Så fine bilder :)
Moro å ha det i ettertid, er jo som du sier at man går ikke gravid evig ;)

Så fine!!!

likte spesielt godt det der du står i profil med håret i en hestehale. Enkelt og veldig stilig!

heldig du som har så fin mage!
min er full av varige minner etter forgje graviditet :P

Tusen takk.. :)

ja jeg tror jeg var ganske heldig etter forge svangerskap, fekk ikke noe strekkmerke osv. Det er også litt av grunnen til at jeg hiver meg på nå.. Vet jo ikke hvordan kroppen blir etter 1-2-3 barn.. :P evt. flere.. alle graviditeter er jo forskjellige.. :)

så ta det nå som kroppen ser grei ut.. hehe..
(håper den gjøre det på slutten å!) :S

Kjekt å sjå tilbake sennere i tid også.. =)

Det nest nederste bildet var utrolig vittig! :) Ser at du har satt d som profilbilde oxo. hihihi

Ja det er en av mine favoritter.. :D
likte det godt! vi skall fortsette å ta lignene sånne siluetter når magen er større også, tror det kan bli veldig stilig.. :D

til slutt skall vi sette dem sammen så vi har hele utviklingen.. :)

Nydelige bilder:) Gleder meg til å se flere:)

Å, fantastiske bilder, men det er ikke så rart når fotografen har en så vakker modell. Gode minner å se tilbake på når den tid kommer. emoticon

såå fine bilder! :)) morro med masse ggravid bilder man kan se tilbake på! :D

Vakkert!!!!
Rett og slett!!!!

Får såååå lyst til sånn mage selv av å se sånt!!!!! <3<3<3

Back
Topp