Noen som har planer om det?
Typen til venninna mi er hobby fotograf. Dem vil så veldig at jeg skal stille opp xD
Typen til venninna mi er hobby fotograf. Dem vil så veldig at jeg skal stille opp xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke, du glemmer jo fort ut hvordan du så utBlir jo gratis og gubben skal være med på noe. så det blir "familie"bilde. Vi har så lite bilder fra dette året.
Stilig! Det må bli artig å sette sammen til en film.Mannen min er en ganske god fotograf (hobby/amatør, men han jobber som grafisk designer og han har ertkamera til nærmere 30 000 og mye bra utstyr og etterbehandlingsprogram på PCn, og er rett og slett veldig flink å ta bilder) så han har tatt magebilder av meg hver eneste helg i mange måneder. Kommer nok også til å ta en del fine bilder av babyen vår tenker jeg
![]()
Veldig kleint! Derfor skal dem ikke være på noe vegg xDNei. Det finnes veldig mange fine gravidbilder altså, men jeg synes likevel at slike bilder er kleine å ha på veggen (ikke minst når barna blir større)![]()
Absolutt ikke her heller.Veldig kleint! Derfor skal dem ikke være på noe vegg xD