Gravid fotografering?

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Noen som har planer om det?

Typen til venninna mi er hobby fotograf. Dem vil så veldig at jeg skal stille opp xD

Jeg har :-) veldig glad jeg gjorde det! Var en venn som jobber som fotograf som tok dem ute på stranden :-)

Nei jeg er ikke helt "der" :p men er jo også mitt tredje svangerskap, så hvis jeg skulle gjort det føler jeg at jeg burde gjort det med førstemann ;) men hvis du har muligheten til å få det gratis/evt billig, så ville jeg nok gjort det :)

Har også tatt hos en hobby fotograf :) Har så veldig få bilder av oss sammen, så nå hoppet vi i det. Tok også med bare meg da. Synes det er et fint minne å ha. :)

Nei, jeg føler ikke jeg ser ut som noe fin gravid dame, så ikke noe jeg vil ha på foto :P men syns det er veldig fint når de som er fine å gravide gjør det :)

Nei har ingen planer om det :p Synes det er veldig fint med sånne bilder, men tror det hadde blitt litt for kleint for oss å gjøre det. Føler ikke at jeg ser så flott ut heller for tiden til at jeg vil forevige det :p

Nei. Det finnes veldig mange fine gravidbilder altså, men jeg synes likevel at slike bilder er kleine å ha på veggen (ikke minst når barna blir større) :P

Mannen min er en ganske god fotograf (hobby/amatør, men han jobber som grafisk designer og han har ertkamera til nærmere 30 000 og mye bra utstyr og etterbehandlingsprogram på PCn, og er rett og slett veldig flink å ta bilder :D) så han har tatt magebilder av meg hver eneste helg i mange måneder. Kommer nok også til å ta en del fine bilder av babyen vår tenker jeg :)

Mannen min er en ganske god fotograf (hobby/amatør, men han jobber som grafisk designer og han har ertkamera til nærmere 30 000 og mye bra utstyr og etterbehandlingsprogram på PCn, og er rett og slett veldig flink å ta bilder :D) så han har tatt magebilder av meg hver eneste helg i mange måneder. Kommer nok også til å ta en del fine bilder av babyen vår tenker jeg :)
Stilig! Det må bli artig å sette sammen til en film.

Nei det står jeg over. Har faktisk bare tatt ett mage bilde også, bør kanskje ta ett til nå før det er for sent....

Back
Topp