Gravid fotografering

Tiemi

Flørter med forumet
Har dere tenkt til å ta bilder hos fotograf? :) Og til dere som har gjort det før, hva lå prisen på? Har funnet en fotograf som jeg kunne tenkt meg og ta hos, hun skulle ha 3500 kr. Da fikk man med 15 ferdig redigerte bilder. Funnet billigere andre steder, men de ser ikke like flinke ut! Og hvilken uke har/skal dere ta i? Vil gjerne ha en ordentlig kul, men ikke være for stor, så tenkte rundt uke 30 :)

Her har vi "leid" inn min lillesøster som har ordentlig kamerautstyr og er flink å fotografere til gravidebilder. Tenker også å ta før man blir altfor stor og tjukk, så ca rundt uke 30 har jeg også tenkt :) Vi velger heller å bruker tusenlappene hos fotograf på bilder av lillemannen når han er født. Synes bildene av de helt små er så utrolig fint, så blir nok å kontakte fotograf ganske så fort etter at han er kommet til verden :)

kinepetrine skrev:
Her har vi "leid" inn min lillesøster som har ordentlig kamerautstyr og er flink å fotografere til gravidebilder. Tenker også å ta før man blir altfor stor og tjukk, så ca rundt uke 30 har jeg også tenkt :) Vi velger heller å bruker tusenlappene hos fotograf på bilder av lillemannen når han er født. Synes bildene av de helt små er så utrolig fint, så blir nok å kontakte fotograf ganske så fort etter at han er kommet til verden :)

Nyfødt fotografering skal vi også ha :) bildene blir jo helt nydelige! Greit når man har noen i familien som er flinke, har speilreflekskamera så har vurdert og droppe å gå til fotograf, men er så usikker. Resultatet blir jo bedre, men 3500 kr er mye penger ;) så vi får se! Kanskje jeg prøver hjemme først.

hadde vært moro, men er vel to ting som stopper meg.. nr 1, det er dyrt, nr 2, jeg har vel ikke akkurat verdens største selvtillit for tiden =P men syns sånne bilder er veldig fine :)

Ja jeg og min samboer skal til fotograf å ta bilder! Vi har snakket med en veldig dyktig fotograf som skal ha 1000 kr for ca 10 bilder som vi får ferdig redigert på en cd plate. Syntes det var en veldig grei pris, har snakket med mange forskjellige fotografer og prisene er veldig forskjellige. Jeg skal vente til jeg er i uke 30, det er da kulen er "finest" syntes jeg :) 

Jeg er hobbyfotograf of tar bilder i studio, så tenkte jeg skulle gjøre det selv;)
tar også imot "kunder" hvis noen bor i Tromsø/Troms, til under 1000lappen :)

Tenkte jeg skulle ta de bildene av meg når jeg var over uke 30:)

Jeg tar en del bilder selv, men synes det blir vanskelig å ta bildene av meg selv, så jeg har niesen min som også er hobbyfotograf. Hun fikser det gratis siden jeg tar bilder av henne gratis når hun ønsker det ;) Vil også ha med sambo og storebror på noen av bildene. Mener jeg tok de første bildene i ca uke 27 sist, og et par senere også.

Back
Topp