gravid fortsatt ettermedisinsk abort?

• Trådstarter Trådstarter kakao
  • Opprettet Opprettet
K

kakao

Guest
Heisann! Jeg ble ufrivelig gravid i sommer, er 20 år og jeg og samboer som begge er studenter så ble enig om å ta abort. for tre uker siden tok jeg en medisinsk abort på sykehuset. det erdet værste jeg har gjort, og har slitt mye m.
tok en test i dag, for det sa de at jeg burde. den viser positiv, er jeg gravid fortsatt? det kom jo en diger klump ut på sykehuset, og har blødd hver dag siden. kan ikke ha blitt gravid på nytt da jeg ikke har hatt samleie etterpå.
jeg tok en pille på sykehuset to dager før som stoppet svangerskapet, er det isåfall ett dødt foster inni meg? Har drukket en del alkohol siden, og snust hver dag. orker ikke en gang og tenke på hva det også har skadet.
Skal selvfølgelig til legen, men må vente helt til mandag...
håper virkelig på svar.
og håper ikke dette er et støtende innlegg.

Kan jo være at jeg nivåene som er så høye enda at de slo ut på en test. Men ring legen din slik at du får tatt en undersøkelse!

Det kan hende det er rester der! Kom deg til gyn for en sjekk. Går du sånn for lenge så kan du bli skikkelig syk. Akkurat det skjedde med meg:/ jeg har også sliti mye etterpå og det er det verste jeg har gjort i hele mitt liv. Mitt råd er å oppsøke amathea for å bare prate litt om det. Det gjorde ikke jeg og det gikk altfor langt før jeg turte å prate om det. Masse lykke til og mange gode klemmer til deg!!:)

Hvordan gikk det hos legen? :)

E tok ein abort før 7 år si. Og e fikk narkose når e tok den. Og e fikk ikke nåkka undersøkelse ætterpå som man ønska. Va tongt ikke vetta om alt va borte elr kordan dæ var inni der ætterpå.. plages vældi om å bi gravid no men ha bruka p-stav ætter abortn.. synes man skal ha ein undersøkelse ætterpå man ha tatt ein sånn abort før å sjå om teng e borte enn å gå å lur på så længe..e slitn enno masse mæ dæ at e ha tatt den abortn..

Last edited:
Back
Topp