Miamor
Flørter med forumet
I dag testa jeg positivt. Det var den første graviditetstesten jeg har tatt og vi har bare så vidt rukket å begynne å prøve. Jeg var forberedt på å måtte vente en god stund, så jeg klarer ikke helt å ta det inn over meg. Tør fremdeles ikke helt å ta gledene på forskudd, men det er lett å bli revet med. Har regna ut at termin vil være ca 10.juni.
Rart å få en så stor nyhet og å bare skulle fortsette som før. Har skjønt at det er lite man kan gjøre på noen uker ennå, og at det er greit å vente litt med å dele nyheten med andre også. Har et stort behov for å snakke om det, så derfor er jeg her.
Vil gjerne høre fra dere andre som ligger litt foran meg eller har tidligere erfaringer
Hvor lenge bør vi vente med å fortelle foreldre?
Rart å få en så stor nyhet og å bare skulle fortsette som før. Har skjønt at det er lite man kan gjøre på noen uker ennå, og at det er greit å vente litt med å dele nyheten med andre også. Har et stort behov for å snakke om det, så derfor er jeg her.
Vil gjerne høre fra dere andre som ligger litt foran meg eller har tidligere erfaringer
Hvor lenge bør vi vente med å fortelle foreldre?