Gravid for første gang :-)

Er forresten også 26 år :)

Vi hadde bare prøvd i ca 5 måneder. Hadde sa i mai (så er forsåvidt andre gangen jeg har blitt gravid..)

Gratulerer :) Jeg er også 26 år, venter mitt første barn og har termin 13.mai :p

Jeg er gravid for første gang og 29 år. Blir 30 før fødsel. Klaffet på 4pp her, akkurat 6 mnd etter jeg sluttet på pilla.

Jeg er 29år. Gravid for 5gang, men dette blir nr 3 i flokken om spiren klorer seg fast :)

Gratulerer så mye :) ❤️

Med svakt positivt idag lurker jeg litt i kulissene før jeg forhåpentligvis blir med dere i mai :D Må bare få det svart på hvitt at det ikke er ovitrelle som skyld ;)

Har vært gravid før, men har ingen barn. Så håper denne spira sitter!
Er 36 år :)

24 og gravid for første (andre?) gang. Mistet i MA i november da. Nå krysser vi alt av fingre og tær :)

Jeg er 28 og førstegangsgravid. Trodde det skulle ta litt tid, siden jeg har endometriose, men jammenmeg satt den på pp1! Aner ikke hvordan syklusen er siden jeg gikk på p-piller fram til vi begynte å prøve, men foreløpig termin fra mine gjetninger er 8. mai :)

Jeg er superglad etter at jeg testet positivt i morges :) Ifølge appen min er termin rundt 14. mai 2017.
Jeg er 26 år, og det klaffet i PP2 :)
Flere med termin rundt 14. mai?
Termin 14 mai hær også. Men er redd jeg muligens kan bli satt bakover noen dager etter ultralyden. Håper heller på det motsatte

Back
Topp