Gravid for første gang!

Oljeænke85

Flørter med forumet
Oi! Fikk positiv test i dag mårrest, dette blir spennende! :santa

Dette er også første gang jeg har meldt meg inn i noen slags forum, så jeg er spent å høre/dele/lære fra andre som er i samme situasjon som meg.

Forventet termin ut i fra terminkalkulatoren er ca. 1.september 2013!!!
 
Gratulerer :)
 
gratulerer så mye :) spennende å være første gangs. mye å glede deg til :)
 
Gratulerer! Selv om det kanskje er ekstra spennende å være gravid for første gang, kjenner jeg at jeg har glemt mye på 3-4 år. Så sånn sett er jeg nok like spent, men jeg husker enda følelsen av spark/bevegelse, og det gleder jeg meg fryktelig til! :)
 
sant lerche! glemt masse igrunn :p har ei litta snuppa som blir 3 snart.. :)
 
Takk takk! Gratulere te dokk og! Ja, det e hvertfail my nytt main må sætt sæ inn i som nybegynner! Æ e i uke 5 no, og merke itj nå særlig enda, litt murringa enast... Største utfordringa no bli å holdt hærre hæmlig i jula og itj minst på nyttåraften!!! Det e jo selvfølgelig vår tur å ha nyttårsfest.. Æ kjøre dein klassiske: kain itj drekk pga penicillinkur, og satse på at det funke :p
 
Gratulerer så masse:) en venninne av meg fant det ut på nyttårsaften for noen år siden, hun fylte vann på en sprit flaske og drakk rett og slett utvannet appelsinjuice:)
 
Takk! Har vurdert å gjør det, men problemet kjæm hvis nånn vil smak :-/
 
Hehe ja, det va lurt! Takk for tips iallefall! Driv å vurdere enda, så vi får sjå ka det bli te ;-D
 
Back
Topp