gravid for første gang???

Caymaz

Forelsket i forumet
Tenkte at jeg skulle begynne for alvor å dele mine tanker her jeg også :)
Jeg er veldig ny her, og har vel brukt litt tid på å sette meg inn i ting på forumet og lese tråder og svare litt her og der. Men...Nå er det jo konkurranse på gang også, så er jo bare å sette igang å være ekstra aktiv :)

Jeg er ei jente på akkurat fyllte 27, som mest sannsynlig satte igang en liten spire på bursdagen min 19. oktober. Det var litt planlagt at vi begynte med prøvingen på en litt spesiell dag som vi vil huske, og jaggu klaffet det på første forsøk. Dette er vår første, og det er masse rare tanker som sprer seg. Ikke minst siden det bare er flere og flere som faller fra. Kjempetrist :( 

Jeg lurer litt på dere andre som er gravide for førstegang, hva er deres tanker rundt alt dette? :)

Graulerer så masse med graviditeten :-)

Jeg er også gravid "for første gang". Det vil si at vi ønsket oss barn og jeg ble gravid med en gang. Dessverre varte ikke den lykken lenge og jeg opplevde en missed abortion i uke 11 (fosteret tilsvarte 6 uker gammelt). Det var en utrolig vond og trist opplevelse:-(
Jeg ble utrolig nok gravid med en gang etter MAen, og nå ser det ut til å gå veldig bra og jeg er kommet til uke 20.
Ultralyden visten en frisk og aktiv gutt :-)

Jeg ønsker deg masse lykke til i graviditeten. Håper du slipper å oppleve det jeg opplevde.
Lykke til videre! :-)

Back
Topp