Gravid for første gang, og helt ny her inne.

Berta94

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er blitt gravid for første gang. Er nå 5+3... bekymrer meg hele tiden for om dette kommer til å gå bra, er livredd for SA. Har hatt brun aktig utflod fra jeg fant ut at jeg var gravid. Etter mye googling har jeg leste mye skremmende om at det kan være starten på en SA. Er det noen med erfaring ?

Blir veldig takknemmelig for svar og erfaringer.
 
Gratulerer! :happy: Anbefaler deg å slappe mest mulig av og ikke google for mye. Min erfaring er at mange opplever ulike symptomer og ting som skjer med blødninger, smerter etc og at det ikke nødvendigvis er noen fasit på hva det betyr. Selv om jeg skjønnet at du blir bekymret behøver det ikke å være noe tegn på krise. Det er ingenting som kan gjøres på dette stadiet uansett så prøv å senk skuldrene og lev sundt. Krysser fingrene for at det går bra med deg og den lille.
 
Tusen takk for svar ! :D Jeg prøver mitt beste å slappe av .. men tiden går sååå seint og når en ligger der på kvelds tid å tenker så er det alt for lett å google..
 
Tusen takk for svar ! :D Jeg prøver mitt beste å slappe av .. men tiden går sååå seint og når en ligger der på kvelds tid å tenker så er det alt for lett å google..
Skjønne deg veldig godt! Spesielt som førstegangs så tørster jeg etter informasjon!
Men vi får bare roe oss ned og vente uansett hvor sakte deg går!
 
Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp