Gravid. flere som har smerter i en av eggstokkene i starten?

lamelia

Flørter med forumet
Hei. Er det flere her som opplever smerte på ene eggstokken? Jeg er litt beskymret fordi jeg har smerter der. Tenker på gravid utenfor livmoren. Var på Ahus på julaften, men er for tidlig å se. Testene blir sterkere for hver dag og det er positivt. Så håper det ikke er noe galt.

Jeg har også det, men det kommer og går litt så tror det er helt normalt egentlig☺️

Ok. Godt å høre at det ikke bare er meg. Er så redd for å være gravid utenfor livmoren

Tror Maja82 har rett, tror det er livmor som strekker seg og at det bare kjennes ut som det er i eggstokken! :joyful: Stikker og strekker mye her og. Når det er sagt, hvis du skulle få voldsomme smerter og eventuelt blødninger får du ringe legevakt, men jeg tror ikke man er i tvil hvis det blir såpass ille! :Heartred

Av og til er det veldig vondt skjønner dere. Jeg var på legevakten og Ahus på julaften. Men siden jeg var så kort på vei kunne de ikke se noe. Er også øm der. Men det skal sies at jeg har hatt veldig mye smerter i den eggstokken siste året med cyste frem og tilbake. Så kan jeg ikke ligge på den siden fordi det gjør vondt. Men blir bare redd. Skal på ny kontroll om 12 dager.

Jeg tror jeg hadde en Exu første gangen jeg mistet i år. Men at det ordnet seg selv. Har hatt en vanlig SA før det for mange år siden og det var vondt, men da kjente jeg det i hele nedre del av magen og korsryggen. Men denne her så var det veldig sterke smerter i høyre eggstokk og kun der. Det var så vondt at det var vanskelig å puste. Ga seg etter 15 min. Dagen etter skjedde det igjen og 2 timer senere begynte det å blø. Skjønner du blir engstelig:Heartpink du må nok bare se det ann og kontakte lege om det blir kjempesterke smerter.

Jeg hadde og sterke smerter på ene eggstokken, der fant de derimot en cyste på størrelse med en tennisball. Dette var i uke 4-5, cysten er nå vekk, de sa det var en cyste som hadde hormoner i seg og ville gå bort ila svangerskapet, den er nå vekk i uke 13

Back
Topp