Gravid før første mens etter hormonspiral

Dunja

Forelsket i forumet
Noen som vet hvordan jeg regner ut termin da? Det må være i februar, men jeg er veldig usikker på når. Tok ut spiral 28. april, positiv test idag. Tips noen?

Noen som vet hvordan jeg regner ut termin da? Det må være i februar, men jeg er veldig usikker på når. Tok ut spiral 28. april, positiv test idag. Tips noen?

Tok ut min 29 april, hadde el 12-13 mai. Rakk ikke å få mensen

Tok ut min 25.april og testet positivt 22.mai. Tok en digital som vist 2-3 noen dager etter, så da stemmer det at jeg har gått rett i syklus. Regner ca fra den dagen jeg tok ut spiralen, og så har jeg tenkt å gå til legen snart :) Gratulerer forressten!

Hva ble terminen deres da? Tok ut min 15 april, det smalt på første forsøk her også gitt. Hadde nok festeblødning 8 mai, men jeg trodde det var mensen, silly cow:facepalm: Hadde aldri i min villeste fantasi trodd det skulle gå på første forsøk!!! Tenkte det bare var mens som var rimelig ute å kjøre i og med ny, kraftigere blødning kom 15 juni. Samme dag hadde jeg bestilt graviditetstester, men lot de ligge pga blødningen.. Tok ikke test før 18 juli jeg....
Anyway, UL når jeg trodde jeg var 7+2 kunne konstantere at jeg var 13+2 og fikk da termin 8 feb ut fra lengden på fosteret..:dummy:

Tok ut min 25.april og testet positivt 22.mai. Tok en digital som vist 2-3 noen dager etter, så da stemmer det at jeg har gått rett i syklus. Regner ca fra den dagen jeg tok ut spiralen, og så har jeg tenkt å gå til legen snart :) Gratulerer forressten!

Hvis jeg regner sånn ca fra da jeg tok ut spiralen, blir terminen 23 januar-ish.. :nailbiting:

Back
Topp