gravid etter spiral?

x1xmirakel*21

Blir kjent med forumet
meg og min samboer skal bli prøvere. jeg skal ta ut min spiral denne uken. hvor lang tid kan det ta før jeg kan bli gravid? noen som har noen erfaring på det? jeg er veldig fruktbar! blir fort gravid. vært gravid 2 ganger, og har 1 barn fra den ene graviditeten. den andre tok jeg abort med.

det kan gå med en gang det[;)]

noen fler som vet?

Første pp'en surret vi fælt, fant ikke EL, og jeg var mye dårlig pga kroppen var helt i ulag etter at jeg tok ut spiralen...

Spira satt i 2 pp[:)]

Testet positivt 14 dager etter jeg fjernet hormonspiralen [:D] Hadde da brukt spiral sammenhengende i ti år.

ORIGINAL: ~Rosa~

ORIGINAL: ¤Tebsil¤

Testet positivt 14 dager etter jeg fjernet hormonspiralen [:D] Hadde da brukt spiral sammenhengende i ti år.

såpass? Trodde det tok lenger tid med hormonspiralen... [:)]

legen min sa at når den blir tatt ut kan man bli gravid med en gang, men hun anbefalte å vente to måneder, sånn at syklusen var helt på plass.. så man lettere kunne finne termin og sånn.

ååå,håper jeg er like heldig da! vi ønsker oss så sårt en til, og jeg håper spiren kan klamre seg fast fort ;)

Da jeg fjerna kobberspiralen satt spiren på første forsøk men med hormonspiralen tok det noen mnd...

oy, det var fort mrs j[8D]

dette lover godt for prøvinga som starter høsten 2010 [:D]
dolly satser på augustbarn 2011 [8D]

du er ikke alene om dette dolly, jeg håper jeg blir gravid med en gang[:D]

ja,det håper jeg også [;)]

Back
Topp