gravid etter SA

Frøken X

Flørter med forumet
Heia :) Har oppdaget at jeg er gravid for andre gang, hadde en SA i mai og nå er jeg gravid igjen. Er det noen som vet om det er størres sjanse for at det skal gå bra denne gangen siden jeg allerede har hatt en SA? På forhånd takk.[:)]
Klem fra AK

Jeg er enig med veronica. Kom deg til legen så dere kan følge bedre med.

Er alltid en risiko for å miste de første 12 ukene, uansett SA tidligere eller ikke.

Lykke til og håper det går i orden denne gangen!!!![:)]

Skal mye til at det går galt 2.gangen[:)]

Hei AK80.
Jeg hadde en SA i august i fjor og da var graviditeten helt annerledes enn den er denne gangen. Tror ikke det er noe fasitsvar på om man har bedre sjanse for at det skal gå bra 2. gangen, men sannsynligheten for at det skal gå galt flere ganger etter hverandre er nok liten vil jeg tro.
Jeg holder med de andre og mener du må kreve å få en hyppigere oppfølgning denne gangen. Det gjorde jeg, siden jeg har en del spørsmål, samt en del beekymringer. Legen min skjønte dette siden vi hadde en trist opplevelse forrige gang. De fleste leger vil nok forstå din bekymring og ta deg på alvor. Du skal nyte graviditeten og ikke gå rundt å være engstelig.
Masse lykke til videre.
Klem[:)]

heia:) takk for svar. jeg ringte til legen og der sa de at jeg ikke hadde krav på noe ekstra fordi det var ikke noe de kunne gjøre uansett liksom. så nå har jeg fått time om en mnd. men vi får bare håpe at det går bra :) klem

Vi krysser fingrene for deg!

ORIGINAL: AK80

heia:) takk for svar. jeg ringte til legen og der sa de at jeg ikke hadde krav på noe ekstra fordi det var ikke noe de kunne gjøre uansett liksom. så nå har jeg fått time om en mnd. men vi får bare håpe at det går bra :) klem

Jeg skal krysse fingrene, og jeg er helt sikker på at du kan ta det med ro[;)]

Gratulerer så mye! Krysser alle fingrer og tær for at dette skal gå strålendes for deg![:D]

Det er veldig "vanlig" å miste... Mange gjør det en gang... Men tror nok heltsikkert
at alt går bra nå for deg[;)]

Ta det med ro,og TENK PÅ DEG SELV!!!Unngå stress og mas...

Lykke til[;)]

Synd at du ikke fikk noe hjelp fra legekontoret, men du kan jo alltids ta en telefon dit hvis det er noe du lurer på. Kanskje det er alt som trengs for at du skal få det litt bedre med deg selv. Ingen spørsmål er for dumme.
Det går nok bra denne gangen skal du se[:)]

Back
Topp