Gravid etter sa

Maiblom

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg hadde en spontanabort i slutten av september (ca 7uker på vei).
Er nå gravid igjen, og er helt ekstremt nervøs for at det skal skje denne gangen også!
Noen her som har mistet første gang, og fått det til andre gang?

Gratulerer så mye! Håper spira sitter!
Jeg mistet selv 28. September, men var ikke mer enn 4+5 da.. men ble gravid igjen med en gang og foreløpig går alt bra :-) har vært veldig nervøs selv, så skjønner at du er det :-) jeg valgte å gå å måle hcg når jeg var va 5 uker og målte igjen i dag, så spent på resultatet i morgen :-)

Har en mye bedre følelse denne gangen enn starten av forrige graviditet. Da var det som at kroppen visste at det ikke kom til å bli noe ut av det..

Igjen gratulerer :-) <3

Takk, gratulerer til deg også[emoji2]

Mistet også den 28.! Hadde selv på følelsen fra positiv test at det kom til å gå galt. Ikke helt samme følelse denne gangen.
Håper det går bra for oss begge nå[emoji1405]

Gratulerer så mye[emoji5]
Har mistet 2 ganger med noen års mellomrom, men spira satt rett etterpå begge gangene. De er nå 18 og 1,5 år[emoji173]
Prøv å ikke bekymre deg for mye, ikke Google hvert minste symptom, det er desverre ingenting man kan gjøre fra eller til når det kommer til spontantabort uansett[emoji173]

Gratulerer [emoji7] har ikke noe solskinnshistorier jeg da for jeg har mistet ganske mange ganger, men har operert livmoren så nå skal alt gå fint så kanskje dette blir solskinnshistorien jeg kan fortelle videre [emoji173]

Gratulerer så mye:) Det virker dessverre som det er flere her inne som har mistet. Vi måtte avbryte i juli, men er nå gravid igjen:) Jeg trøster meg med at det som oftest er tilfeldigheter og ikke forhøyet sannsynlighet for at det skal skje igjen. Krysser fingrene for friske og raske julispirer i 2018 [emoji1405]

Gratulerer så mye ❤️
Har ingen solskinnshistorie enda, men håper det kan bli en regnbue baby ut av denne runden ❤️ Vi har mistet 3 ganger i år, så kjenner virkelig på nervøsiteten. Masse lykke til ❤️

Gratulerer [emoji7] har ikke noe solskinnshistorier jeg da for jeg har mistet ganske mange ganger, men har operert livmoren så nå skal alt gå fint så kanskje dette blir solskinnshistorien jeg kan fortelle videre [emoji173]

Lykke til[emoji173]️

Gratulerer så mye [emoji173]️
Har ingen solskinnshistorie enda, men håper det kan bli en regnbue baby ut av denne runden [emoji173]️ Vi har mistet 3 ganger i år, så kjenner virkelig på nervøsiteten. Masse lykke til [emoji173]️

Nei, så trist. Forferdelig[emoji22]
Lykke til[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer :)

Håper spiren sitter <3

Jeg har opplevd det meste uten om spontanabort. Men, jeg har testet positivt noen ganger fra 8 dpo, også med digital, men så har mensen kommet til vanlig tid likevel. MA en gang, det unner jeg ingen! Synes det er grusomt at kroppen kinne svikte meg så grovt å la meg bære et dødt foster i mange uker lykkelig uvitende..
Noen opplever mange aborter etter hverandre, men etter hva jeg har lest og hørt så er det ofte noe mer galt der man mister ofte. Mulig progesteronmangel hos noen... Uansett, de aller fleste opplever at det går supert med neste.
Masse lykke til og gratulerer <3

Back
Topp