Gravid etter sa

snartmammatiltre

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Var på kontroll hos gyn i går for å sjekke om alt såg bra ut i forhold til graviditeten. Var dødspent på ultralyd, men resultatet var at eg var enda mer forvirra når eg gikk det fra. Ho var usikker på hva ho såg, å ville ikkje bekrefte om eg var gravid på ny.... Tok blodprøve på østrogen å hcg.... Selv om jeg har tatt tester med ukeindikator som har stege.... Sååå nervøs for hva som skjer... Andre som har hatt stigning på uke indikatoren,uten å være gravid??

Hvor lenge er det siden du mistet? og hvor mangen uker er du på vei nå? tror de bare er redd for å gi deg falske forhåpninger og ikke vil si noe før de er hundre prosent sikker. håper hcg prøven gir deg svarene du vil ha:)

er 6 uker siden jeg mistet, men aner ikke hvor langt jeg er påvei.... Håper jeg får svar på prøvene i deg:) krysser fingrer å ben:)

jeg har fått beskjed om at det ikke er vits med ultralyd før uke 6, for det er så lite de kan se før det.. Satser på at blodprøvene viser fin hcg-stigning og at du er gravid igjen:)

Sienna81 skrev:
jeg har fått beskjed om at det ikke er vits med ultralyd før uke 6, for det er så lite de kan se før det.. Satser på at blodprøvene viser fin hcg-stigning og at du er gravid igjen:)

Signerer.

Er ikke sikkert det er likt hos deg, men jeg hadde en SA i februar i uke 7, og hadde positive graviditetstester i nesten 2mnd etter det, uten å være gravid. Var bare HCG nivået som var treigt til å gå tilbake.

Så hvis du har hatt en negativ test i mellomtiden, så er det stor sannsynlighet for at du er gravid =) *krysser fingrene* =)

Har endelig fått svar, å kan endelig juble over at jeg er gravid:) skal på ul 14 juli, gleder meg Max:)

gratulerer!! Kan jeg spørre hva hcg-nivåene dine lå på?

det var for 3 dager siden 537... Å det var visst bra ut fra hvor langt jeg muligens er påvei, får vite mer etter ul.

Back
Topp