Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei. Jeg har brukt p-stav i mange år! Alltid blitt gravid innen 2 mnd før. Nå er jeg blitt 38 år og mannen min og jeg skal prøve på en liten en sammen. 2 år siden vi traff hverandre og nå føler vi tiden er inne. Tok ut p-stav på torsdag, positiv eggløsningstest i dag Så nå får vi bare håpe på det beste aldri brydd meg om sykluser før. Fått 4 barn. Så dette med å følge med på syklus blir nytt for meg men nå føler jeg at jeg er blitt så gammel at jeg må prøve å følge med litt! Håper jeg bare ikke blir helt desperatNoen erfaringer med å bli gravid etter fjerning av p-stav? evt. andre prevensjonsmidler? skal fjerne min p-stav neste uke og er veldig spent på hvordan syklusen min blir etter det.
Hei. Jeg har brukt p-stav i mange år! Alltid blitt gravid innen 2 mnd før. Nå er jeg blitt 38 år og mannen min og jeg skal prøve på en liten en sammen. 2 år siden vi traff hverandre og nå føler vi tiden er inne. Tok ut p-stav på torsdag, positiv eggløsningstest i dag Så nå får vi bare håpe på det beste aldri brydd meg om sykluser før. Fått 4 barn. Så dette med å følge med på syklus blir nytt for meg men nå føler jeg at jeg er blitt så gammel at jeg må prøve å følge med litt! Håper jeg bare ikke blir helt desperat
Lykke til med prøvinga![]()
veldig kjekt å høre andres erfaring, da jeg bare er 20 år og prøver å bli gravid med min første
lykke til til dere også!Sluttet på pillen 13.feb gjenstår å se når det klaffer.![]()

Fikk en svak positiv test idag![]()
Gratulerer!Hvor lenge har du gått på pillen?
Takk, spiral i 5 år, startet på pillen samme dag som jeg tok ut spiralen, gikk på den i 2 mnd.
Så heldig du er som ble gravid rasktHvor gammel er du?
33testen var svak positiv så får ta en til imorgen tidlig.