Førstegangsprøver96

Flørter med forumet
Hei. Jeg fikk Ovitrelle hos gynekologen på syklusdag 14. Da kunne hun se at eggløsning var rett rundt hjørnet. Vi fikk beskjed om å dra hjem å ha samleie samme dag og dagen etter. Vi rakk bare samme dag, og jeg stresser for at det ikke var nok. Idag er jeg på syklusdag 20 og har murringer/menssmerter og spotter litt. Jeg er så redd for at det er mensen som kommer. Jeg har ingen andre symptomer. Har noen opplevd liknende men likevel vært gravid?
 
Hvis ovitrelle ble satt på syklusdag 14, så hadde du mest sannsynlig el 36t etterpå, så enten natt til syklusdag 16 eller ila syklusdag 16. da var du 1 dpo syklusdag 17, så om du er på syklusdag 20 nå er du bare 4 dpo og det er altfor tidlig å si om murringene er svangerskap eller mensen :happy: Ovitrelle vil henge i kroppen med hcg i minst 10 dager etter sprøyta ble satt, ofte kan man se spor av den lenger. Anbefaler å ta en test når du er 14 dpo :happy:, altså syklusdag 30 blir vel det da :happy:
Om det ikke går nå, så prøv å få til samleie samme dag sprøyta er satt og dagen etter neste runde :Heartred
Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Back
Topp