Gravid etter Mageplastikk....

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg lurer på om det er noen her inne som har blitt gravide etter full mageplastikk?? Jeg tok full mageplastikk for 2 år siden, med sying av magemuskler.. Lurer nå veldig på åssen magen blir under graviditeten og ikke minst etterpå??

siker fra sept. har ikke tatt det selv. men har en venninne.. og jeg har hatt lyst til å gjøre det lenge selv. og det må du nesten se når svangerskapet er over.. og ungen er ute.. har hørt om noen som har mått operere på nytt.. mens andre som er omtrent like fine ;) pass på å ikke gå opp altfor mye så slipper ihvertfall huden å få kjørt seg sånn..

Takk for svar :) ja jeg håper jeg ikke legger på meg så alt for mye.. pleier å legge på meg en plass mellom 20-30 kg :( men denne gangen måå jeg tenke litt lengre :)

Jeg fikk baby i fjor, og tok mageplastikk for 4 år siden. De første månedene så stakk det veldig i arret, pga arrvev som strakk seg. Var råbekymret, og grua meg fælt til magen skulle bli enda større. Men smerten gikk over i uke 20 eller noe sånt. Det stakk ikke hele tiden, men avogtil:) helt ufarlig, magen blir ikke å sprekke :p

Tusen takk for svar :) kjenner jeg gruer meg litt, men skinnet er jo elastisk enda så det vil nok helst gå bra :) Hvordan blei magen din etterpå da?? trakk den seg fint tilbake???

Jeg tenker å ta mageplastikk etter denne graviditeten. Gikk opp 20 kilo og fikk overheng etter førstemann, tror nok ikke det akkurat kommer til å bli bedre etter denne gangen....

Jeg leste mageplask :p haha! Nå måtte jeg smile litt..

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

haha mageplask!! men jeg kan anbefale mageplastikk altså, men det er jo veldig greit å være ferdig med barn, når man skal gjøre det :) Jeg var egentlig ferdig med barn fram til vi fant ut at vi hadde veldig lyst på en til ;)

haha mageplask!! men jeg kan anbefale mageplastikk altså, men det er jo veldig greit å være ferdig med barn, når man skal gjøre det :) Jeg var egentlig ferdig med barn fram til vi fant ut at vi hadde veldig lyst på en til ;)
Det er noe jeg virkelig trenger etter dette svangerskapet! Var det veldig vondt i etter tid og hva kostet det?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja det var vondt, men jeg syntes det var vondere etter keisersnittet jeg hadde med siste mann. Jeg fikk det dekket :) så betalte kun for konsultasjonstimen.. Men jeg måtte operere to ganger, for magemusklene hadde sprekt opp igjen :( men det koster en plass mellom 40 og 60 tusen .....

Back
Topp