Gravid etter MA

Ma69

Første møte med forumet
Hei,
er det noen som har erfaring med å bli gravid etter MA uten å ha fått mens igjen først. Hadde Ma for en uke siden og har veldig lyst til å bli gravid så fort som mulig. Fikk hør på sykhuset hvor jeg hadde utskrapning at jeg burde vente til jeg fikk mens før jeg prøvde igjen, men det var ikke noen god begrunnelse for dette.

Veldig glad for svar
 
Jeg kan ikke så mye om ma, men jeg har hatt en sa, og til meg sa de også at
jeg burde vente en syklus med å prøve igjen... Grunnen til det er vel at kroppen skal
komme i gang igjen på en måte! For mye som går litt ut av spill etter en abort.
Men jeg har hørt om, og kjenner jenter som har blitt gravide før mensen har kommet
etter enaort, og dethar gått bra...

Klem,og lykke til med ny prøving[;)]
 
Kanskje det er det?!? Mener jeg har lest at det er forskjell jeg... Men kan hende jeg tuller...
Men en abort er vel en abort ja!
Men grunnen til ventingen er ihvertfall det at kroppen skal få hentet seg inn igjen[:)]
 
Hei [:)]

Jeg hadde en SA i april i år, og måneden etter ble jeg gravid igjen og er nesten 17 uker på vei.(ingen mens imellom)
Var på sykehuset for utskraping etter SA'en og der sa dem at det ikke lenger var en regel som sa at en måtte vente med å bli gravid etter en abort.

Så her sitter jeg lykkelig gravid [;)]

Så det er vel bare å sette igang hvis du er i form for det [;)]

Lykke til[:)]
 
MA betyr missed abortion, SA betyr spontan abort. Ved MA så dør fosteret, men du får ikke symptomer før det har gått en stund.
 
Back
Topp