Gravid etter MA

enoT

Betatt av forumet
sniker meg forsiktig inn da jeg fikk positiv graviditetstest for 2 dager siden. Mistet i slutten av mars i år( uke 15+6), å hvis alt går som det skal så han vi en ny skatt i slutten av mars 2022.
Kjenner jeg er ekstra nervøs denne gangen siden jeg ikke er noe ungdom (38 år).
Er 4 uker i dag så er veeeeldig tidlig.

Gratulerer så mye! Trist å høre at dere mistet forrige gang.. Denne gangen SKAL det gå bra! Sender gode tanker ❤️

Det er veldig skummelt når man er gravid igjen etter spontanabort. Jeg syns det var ekstra skummelt etter MA fordi man ikke kan do til seg selv "jeg blør ikke så alt er bra". Jeg mistet 15. Mai i år og er nå 7+3. Har du snakket med fastlegen? Du kan sikkert få litt ekstra oppfølging, spesielt siden du mistet så sent sist. Håper virkelig det går bra denne gangen :Heartred jeg leste ett sted at sjansen for ett velykket svangerskap faktisk er større for de som blir gravide i månedene etter spontanabort. Den studien hjalp meg veldig. Jeg skal se om jeg finner den igjen!

Det er veldig skummelt når man er gravid igjen etter spontanabort. Jeg syns det var ekstra skummelt etter MA fordi man ikke kan do til seg selv "jeg blør ikke så alt er bra". Jeg mistet 15. Mai i år og er nå 7+3. Har du snakket med fastlegen? Du kan sikkert få litt ekstra oppfølging, spesielt siden du mistet så sent sist. Håper virkelig det går bra denne gangen :Heartred jeg leste ett sted at sjansen for ett velykket svangerskap faktisk er større for de som blir gravide i månedene etter spontanabort. Den studien hjalp meg veldig. Jeg skal se om jeg finner den igjen!

Åå, den studien vil jeg lese!

Vi hadde MA..den hadde vært død siden uke 13..nei har ikke vært i kontakt med legen ennå, men tenkte å ta kontakt snart. Håper jeg får bedre oppfølging..men siden dette var første gang vi mistet så er det ikke sikkert. Håper den studien er sann..

Back
Topp