Gravid etter MA/SA/BO o.l., når ble du det? Avstemning.

Lykkepjuska

Elsker forumet
Jeg har nettopp(4uker siden) hatt en MA og måtte ta abort. Vi har bestemt oss for å prøve igjen. Nå har jeg forsøkt å lete etter fakta for når en ny graviditet kom, uten hell. Derfor opprettet jeg en avstemning her, litt fordi jeg ønsker å se hva jeg kan forvente!

Legg gjerne igjen en kommentar på hvor langt du var, om du valgte å prøve på'n igjen med en gang o.l.


Jeg er klar over at mange leger ikke anbefaler en ny graviditet med en gang, men vi har tatt valget å gjøre det, jeg vil altså ikke ha noen moralpreken!  ;-)


På forhånd takk for at du deltok i mitt lille forskningsprosjekt!


JEG ER GRAVID IGJEN, etter to sykluser! =) Hurra!!!!!!!
 


Lykkepjuska skrev:
Jeg har nettopp(4uker siden) hatt en MA og måtte ta abort. Vi har bestemt oss for å prøve igjen. Nå har jeg forsøkt å lete etter fakta for når en ny graviditet kom, uten hell. Derfor opprettet jeg en avstemning her, litt fordi jeg ønsker å se hva jeg kan forvente!

Legg gjerne igjen en kommentar på hvor langt du var, om du valgte å prøve på'n igjen med en gang o.l.


Jeg er klar over at mange leger ikke anbefaler en ny graviditet med en gang, men vi har tatt valget å gjøre det, jeg vil altså ikke ha noen moralpreken!  ;-)


tydeligvis gravid igjen etter 1 mens, men ser ut som jeg mister like tidlig denne gangen..(blør og har menssmerter i skrivende stund:(
 
Hadde MA og utskraping i uke 13. Ble gravid igjen før jeg fikk mens.. testa positivt 24 dager etter utskraping.. Prøvde ikke da. Hadde tenkt å vente til etter mens.. men det skjedde og jeg har nå en nyyyydelig datter.
 
Jeg tenkte å svare flere ganger siden jeg har hatt flere MAer hehe, men det gikk ikke du.. Uansett - etter siste MA: Ikke gravid selv etter 12 sykluser..
 


*ønskergullnr2* skrev:
Jeg tenkte å svare flere ganger siden jeg har hatt flere MAer hehe, men det gikk ikke du.. Uansett - etter siste MA: Ikke gravid selv etter 12 sykluser..