Gravid etter MA/kirurgisk

Blafre

Flørter med forumet
Desemberskattene 2024
Jeg opplevde en MA i januar. Endte opp med å ta kirurgisk abort for 4 uker siden. For to dager siden tok jeg en graviditetstest med en såvidt synlig strek, men i dag er streken mye mer synlig. Vi hadde ubeskyttet samleie for 12 dager siden, og i dag opplevde jeg at det kom litt brunt på papiret når jeg tørket meg.. Var veldig lite, og det har ikke vært noe nå senere på dagen. Er det mulig at jeg er gravid igjen og at dette er en implantasjonsblødning? Eller er det mensen som er på vei? Kan man få mensen når man fortsatt har hcg i kroppen? Blir glad hvis noen har noen erfaringer å dele.

Det kan være mensen og det kan være ny graviditet.

Mange har fortsatt en del hcg igjen etter en abort når man får mensen igjen. Mens noen har ikke ☺️ du får evt ta en ny om et par dager også avtale med lege ang hcg målinger tenker jeg

Det kan være mensen og det kan være ny graviditet.

Mange har fortsatt en del hcg igjen etter en abort når man får mensen igjen. Mens noen har ikke ☺️ du får evt ta en ny om et par dager også avtale med lege ang hcg målinger tenker jeg
Takk for svar :) Var litt usikker på om det var mulig å få mensen med forhøyet hcg, så greit å høre at det faktisk er det. Fortsatt ingen blødning etter den ene runden med litt brunt på papiret, men vi får se hva morgendagen bringer.. Skal oppdatere tråden.

Jeg hadde kjemisk forrige syklus. Testet med CB digital på morgenen 4+4 og fikk da positiv 1-2 uker. På ettermiddagen fikk jeg mensen.

Jeg hadde kjemisk forrige syklus. Testet med CB digital på morgenen 4+4 og fikk da positiv 1-2 uker. På ettermiddagen fikk jeg mensen.
Takk for svar. Da er det jo fullt mulig å ha forhøyet hcg, men samtidig få mensen. Jeg blir litt smågal av denne prosessen. Man vil så gjerne vite hva som kommer til å skje, men det er dessverre ikke så lett :p Det er sikkert flere som kjenner seg igjen.

Jeg ble gravid 3 uker etter utskrapning i juni. Endte dessverre ikke bra. Deretter ble jeg gravid på PP2 etter ny utskrapning I september.

Fikk mensen nå i kveld til tross for mørkere strek og «Gravid 1-2» på digital. Det må ha vært resthormoner. Håper på litt bedre nytt neste måned

Fikk mensen nå i kveld til tross for mørkere strek og «Gravid 1-2» på digital. Det må ha vært resthormoner. Håper på litt bedre nytt neste måned
Så kjedelig at det ikke gikk. Kanskje den lille blødningen kom etter eggløsning, altså et tegn på at du ihverfall fikk eggløsning? :)

Back
Topp