gravid etter Laparaskopi ??

Yrja

Forelsket i forumet
Jeg lurer på om noen her inne har blitt gravide etter å ha gjort det samme som meg[:-]
Eller om noen har opplevd at de ikke får det til...

Jeg var nemlig på LAP på mandag:
1: Åpnet en tett eggleder.
2: Fjernet en liten ubetydelig cyste.
3: og på andre siden, så hang egglederen og eggstokken litt "klistret sammen", men det rettet de også opp i.

jeg ble veldig glad, for at dette kunne fikses, og tenkte at "da var alt normalt igjen".
Legen virket ikke så gira som meg, men sa at det i teorien skulle gå...[:-]

Burde jeg ikke være positiv nå?
Trodde dette var bra...?

Åh, skulle så ønske jeg var en av de som ble gravide bare av å se på en pung...[8D]

hihihi[:D]

flytter forresten denne inn på forumet "prøvd lenge"...
Tror den passer bedre der [8D]

Ja jeg blei det. Det var helt utrolig faktisk.

Legen var meget gira, men jeg trodde ikke helt på han. Hos meg hadde han ikke funnet noe galt, men ba meg dra hjem å gjøre det jeg måtte fordi det var egg på vei.

Min gyn mener at det mest sannsynlig var tettheter i systemet.

Jeg blei faktisk gravid samme mnd som lap. Altså det egget legen så blei befrukta.

Håper du har like god erfaring som meg. Lykke til

Hvis du søker på nettet på tema: "gravid etter laparoskopi" finner du mange treff der noen forteller om at de fikk full klaff kun noen få mnd etter lap. Håper vi er like heldige! [:)] Jeg hadde lap i januar. Fikk positiv el test for første gang mnd etter, men klaffet ikke da. Nå tror jeg el er like rundt hjørnet igjen. Legene var veldig positiv hos meg, og tror vi skal klare det på egenhånd nå. Kan hende de tror det hos deg også, men ikke vil gi dere falske forhåpninger. For noen lykkes det etter lap, andre ikke. Men skulle tro mulighetene for dere er MYE bedre nå, etter alt de har fikset opp hos deg! [:)] Masse lykke til!!!

Eg vart gravid 6 mnd etter lap der er svidde vekk masse cyster, men endte dessverre i SA veke 6:( Ikkje blitt naturlig gravid igjen etter det:(

takk for svar alle sammen[:)]
Vi får bare prøve, og krysse fingrene...[:)]

Back
Topp