gravid etter ks?

frøk1

frøkenlie
Mailykke <3
Sommerfuglene <3
var mye jeg skulle fundere på i kveld:D kan snittet sprekke opp igjen?:p haha stod og kikket i speilet også kom jeg på keisersnittet og hva om det sprekker opp:o skal ha planlagt ks denne gangen (hadde hast sist) og det er 3 år siden. har hørt noe om at livmoren?kan sprekke etter man har hatt ks og blir gravid igjen?

Søsteren min var gravid med tvillinger og tok ks, har nett fått en sønn og var ingen problem der :) Personlig så vet jeg ikke om det er vanlig, men ville ikke tro det

Sent from my iPad using BV Forum

Hm, jeg vet ikke. Håper da ikke det;) men tenker at det kanskje kan utvikle seg strekkmerker der ifra, men det er jo mindre farlig. Har hørt at det kan oppstå komplikasjoner i forhold til fødsel, med at livmora kan sprekke oppigjen. Men regner med det er høyst sjelden, og en følger vel ekstra nøye med på det under en vanlig fødsel.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også hørt at livmora kan revne av rier når man har tatt ks før... Håper ikke det er vanlig...

Nå har ikke jeg tatt ks, men jeg tror nok ikke folk skal uroe seg for noe som det er MiNIMAL sjanse for at skjer... Jeg mener..har du tatt mer enn 3 ks, anbefaler legene å ikke få flere barn pga arrvev og tøyeligheten til livmoren..men at den sprekker etter 1 gang?? aldri hørt om;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp