Gravid etter Konisering.

-Mammatil3-

Elsker forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Noen her som har gått gravid etter konisering? Jeg gjorde konisering i slutten av 2018, og legen min ringte å fortalte om en liten risiko for for tidlig fødsel, eller sen abort :sorry: jeg er henvist til gynekologisk avdeling på sykehuset da, så får heldigvis oppfølging. Men kjente jeg ble litt engstelig nå ja :(

Sniker fra April. jeg ble konisert i mitt første svangerskap (visste ikke at jeg var gravid). Det gikk helt fint. Jeg fikk beskjed om at det sjeldent var noe problem, men fikk litt ekstra oppfølging da jeg faktisk var gravid da jeg ble konisert. Men i og med at legen din har ringt deg med denne informasjonen har du kanskje fjernet mer enn meg. Forstår at du ble engstelig - men forhåpentligvis går det helt fint ❤️

Takk for svar ❤️ Jeg husker da jeg skulle bli konisert så spurte hun legen meg om vi hadde planlagt flere barn. Da sa jeg nei, for vi hadde jo egentlig ikke planer om flere. Hadde mye komplikasjoner etter koniseringen også, det ville ikke gro, så fossblødde nesten en hel dag, så jeg måtte inn på operasjonsbordet så måtte de sy det. Var helt grusomt. Så håper bare alt er som det skal, kan jo være mye arrvev osv :( håper jeg får time denne uka til å sjekke åssen det ser ut foreløpig ❤️

Back
Topp