Gravid etter konisering

Parents2be

Flørter med forumet
Lurer på om det er noen som er konisert her?

Jeg ble konisert med laser i november 2014. De måtte ta ganske mye, og nå lurer jeg på om det er noen spesielle hensyn man bør ta!? Tenker mest på i forhold til trening og jobb, da jeg av og til jobber ekstravakter på et sykehjem med mye løfting osv.

Jeg ble konisert med laser i november 2014. De måtte ta ganske mye, og nå lurer jeg på om det er noen spesielle hensyn man bør ta!? Tenker mest på i forhold til trening og jobb, da jeg av og til jobber ekstravakter på et sykehjem med mye løfting osv.
Sikkert dumt spørsmål men kva betyr konisert? :p

Jeg er konisert. 2 ganger. Vet ikke så mye er ganske spent selv. Er veldig redd for att ting skal gå galt. Skal på sykehuset og ta celle prøve på fredag.håper de kan ta en ultralyd og. Har du vert oss lege etter du ble gravid? Jobber også på sykehjem med mange tunge løft. Og I bolig med mye utagering. Lykke til

Du har krav på oppfølging i svangerskap pga livmorhalsen kan bli kort. Jeg fikk det med mitt svangerskap i 2013. Og det var jeg veldig på for jeg var redd for prematur. Så stå på og krev oppfølging med ul :)

Jeg tok konisering i desember. Ny celle prøve starten av juni.alt er fint.jeg jobber på sykehuset og kommer ikke til å ta det tyngste. Er litt obs på tunge løft osv.

Sikkert dumt spørsmål men kva betyr konisert? :p

Fjerning av en liten bit av livmorhalsen pga celleforandring som kan være forstadium til livmorhalskreft.

Hm... Kanskje jeg skal ringe gyn på sykehuset på mandag!? Har time til celleprøve i beg av august, men da jeg var gravid med forrige fikk jeg beskjed om at jeg ikke burde ta celleprøve når jeg er gravid, så jeg er litt skeptisk. De har satt meg opp dobbelt, både på sykehuset og hos min private gynekolog. Tenkte å avbestille timen hos den private gynekologen siden jeg helst vil følges opp av sykehuset, men kanskje jeg skal beholde den og håpe på en tidlig ul!?

Jeg tok konisering i desember. Ny celle prøve starten av juni.alt er fint.jeg jobber på sykehuset og kommer ikke til å ta det tyngste. Er litt obs på tunge løft osv.

Hva gjør du for å kunne unngå de tunge løftene? Får du noen papirer fra legen? Hos oss må de da ha ekstra på jobb, for vi er bare to i hver etasje, og hvis noen faller må vi være to til å løfte de..

Hva gjør du for å kunne unngå de tunge løftene? Får du noen papirer fra legen? Hos oss må de da ha ekstra på jobb, for vi er bare to i hver etasje, og hvis noen faller må vi være to til å løfte de..
Hadde jeg vært deg hadde jeg fått lege time å snakket med legen om det.snakk å med sjefen din å si at du ikke kan ta di tunge løftene. Tilrette legge må gå an.jeg jobber på kreftavdelingen så er ikke så tungt.men når det er sier jeg i fra :) å det respekterer Di.

Hadde jeg vært deg hadde jeg fått lege time å snakket med legen om det.snakk å med sjefen din å si at du ikke kan ta di tunge løftene. Tilrette legge må gå an.jeg jobber på kreftavdelingen så er ikke så tungt.men når det er sier jeg i fra :) å det respekterer Di.

Problemet er vel at jeg jobber ekstravakter der, så da vil de jo heller bare slutte å ringe meg.. Skal prøve å få en legetime til uken h is fastlegen er tilbake. Hvis ikke ringer jeg og snakker med gyn på sykehuset.

Tror dette er noe Gyn må svare på. det er jo veldig individuelt hvor mye som blir fjernet så hensyn må jo taes deretter :)
Uansett lykke til! Dette blir bra! :)

Back
Topp