Gravid etter kjemisk :)

Zoomzoom

Flørter med forumet
Hei alle sammen:happy:

Da trooor jeg at jeg kan melde meg inn her. :nailbiting::happy:
Hadde en kjemisk i juli og har blitt gravid igjen rett etterpå. Hadde ikke trodd det skulle gå så fort.
Så nå håper vi bare at denne vil holde seg der:Heartred

Er 4+0 idag. :happy: fikk første positive 11 dpo, men har ikke turt å "tro" på det. xsmile9
Har tatt endeel tester disse dagene:angelic: og idag fikk jeg "gravid 2-3" på clearblue :love7


Gleder meg til å henge her med dere:)
 
Gratulerer :D hadde også kjemisk i juli. Krysser fingrene for oss begge for at den holder hele veien denne gangen:Heartred
 
Hei alle sammen:happy:

Da trooor jeg at jeg kan melde meg inn her. :nailbiting::happy:
Hadde en kjemisk i juli og har blitt gravid igjen rett etterpå. Hadde ikke trodd det skulle gå så fort.
Så nå håper vi bare at denne vil holde seg der:Heartred

Er 4+0 idag. :happy: fikk første positive 11 dpo, men har ikke turt å "tro" på det. xsmile9
Har tatt endeel tester disse dagene:angelic: og idag fikk jeg "gravid 2-3" på clearblue :love7


Gleder meg til å henge her med dere:)


Gratulerer så mye! Velkommen tli oss.
 
Hei☺️ . Håper og tror jeg er i denne termingruppen . Hatt litt verk i magen siden 4 dager etter eggløsning og litt sure oppstøt til tider. Så har jeg tatt to gravidtester hvor sist var søndag morning hvor jeg og noen andre syns vi ser svak svak positiv test på begge. Hva ser dere? Forventet mens er på lørdag så skal ta ny test om to dager .
 

Vedlegg

  • F7F916FF-01D4-4EB3-9F1E-B7951CAE5500.jpeg
    F7F916FF-01D4-4EB3-9F1E-B7951CAE5500.jpeg
    11,9 KB · Visninger: 27
Hei☺️ . Håper og tror jeg er i denne termingruppen . Hatt litt verk i magen siden 4 dager etter eggløsning og litt sure oppstøt til tider. Så har jeg tatt to gravidtester hvor sist var søndag morning hvor jeg og noen andre syns vi ser svak svak positiv test på begge. Hva ser dere? Forventet mens er på lørdag så skal ta ny test om to dager .
Ser strek på den øverste! Krysser fingrene :)
 
Hei☺️ . Håper og tror jeg er i denne termingruppen . Hatt litt verk i magen siden 4 dager etter eggløsning og litt sure oppstøt til tider. Så har jeg tatt to gravidtester hvor sist var søndag morning hvor jeg og noen andre syns vi ser svak svak positiv test på begge. Hva ser dere? Forventet mens er på lørdag så skal ta ny test om to dager .

Jeg ser også strek! Lykke til:happy:
 
Jeg ser også strek! Lykke til:happy:
Tok en clearblue digital igår også i 12 tiden og er gravid ! ☺️ Glemte å oppdatere på siden bare. Trodde ikke den ville vise gravid litt ut på dagen for var bare noen timer etter forrige do besøk haha. Og sterkere strek idag på gravid stav så krysser fingrene for at dette skal gå bra. Spent på om det er en lillebror eller lillesøs som er i magen ❤️
 
Noen som vet om noe guttenavn eller jente navn som kan passe til Emma Sofie ? Har heldigvis veldig god tid og sånt men har en del på listen for jenter men ikke så mange for gutter. Og vet ikke helt hvilke som klanger best med Emma Sofie. ☺️
 
Back
Topp