Gravid etter keisersnitt...

Guest
Jeg og min samboer ønsker å bli gravide igjen en gang..vi mista datteren vår under ks for over en måned siden da jeg var 39 uker på vei.. Vi vil ikke bli gravide nå, men vi lurer på når det er aktuelt å prøve igjen? Har ikke hatt problemer etter inngrepet, har nå gått 6 uker..
 
Heisan!

Det er alltid umåtelig trist å miste et barn, og spesielt tøft når en "nesten" er i mål!
Håper dere har fått god oppfølging og hjelp etterpå!

Du vil helt sikkert høre masse forskjellige svar, tror ikke at der er noe fast svar på akkurat det.
Jeg hadde bedt om en 6 ukers kontroll hos en gynekolog, for å få gått ordentlig gjennom det som skjedde, evt en samtale på fødepoliklinikken. Der hadde jeg spurt om akkurat detet.
De vil sannsynligvis ha informasjonen du trenger!

Masse lykke til!

Mvh jordmor Grethe
 
Heisan!

Det er alltid umåtelig trist å miste et barn, og spesielt tøft når en "nesten" er i mål!
Håper dere har fått god oppfølging og hjelp etterpå!

Du vil helt sikkert høre masse forskjellige svar, tror ikke at der er noe fast svar på akkurat det.
Jeg hadde bedt om en 6 ukers kontroll hos en gynekolog, for å få gått ordentlig gjennom det som skjedde, evt en samtale på fødepoliklinikken. Der hadde jeg spurt om akkurat detet.
De vil sannsynligvis ha informasjonen du trenger!

Masse lykke til!

Mvh jordmor Grethe
 
Back
Topp