Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iih, spennende! Ja jeg hadde to MA mellom 1 og 2, men ble så å si gravid med en gang hver av gangene. Så da tenker jeg hvis det er samme kjøret nå, hadde det jo vært nydelig å kunne «timet» det litt Får se om entusiasmen hans er like stor etter sommerferien, hehe!Tok tre mnd . Men nå blir jeg veldig fort gravid , samme etter MA.
Så spennende Hopp i høyet
Ikke sant, det var jo ganske kjapt! Får satse på at det går like kjapt som med de to andreJeg ble gravid etter 4 måneder. Mistet den gangen, men ble gravid igjen 3 måneder senere. Lykke til
Etter første MA i april i fjor ble jeg gravid i juni . Og MA i september , ble gravid i oktober med kjemisk. Så gått ganske raskt . Nå er jeg snart 3 mnd på vei og håper å slippe MA /SAIih, spennende! Ja jeg hadde to MA mellom 1 og 2, men ble så å si gravid med en gang hver av gangene. Så da tenker jeg hvis det er samme kjøret nå, hadde det jo vært nydelig å kunne «timet» det litt Får se om entusiasmen hans er like stor etter sommerferien, hehe!
Krysser alt for degEtter første MA i april i fjor ble jeg gravid i juni . Og MA i september , ble gravid i oktober med kjemisk. Så gått ganske raskt . Nå er jeg snart 3 mnd på vei og håper å slippe MA /SA
Hos meg tok det 4/5 måneder fra den ble tatt ut, men tatt oss 3 år før det festa seg og at det ble en baby i magen, mista 3 på veienHalloois!
Bare lurer på litt erfaringer om graviditet etter hormonspiral hvis noen vil dele? Tror jeg har fått mannen med på en tredjemann (hehe) Ble veldig fort gravid med de to første, men er jo spennende å høre andre!
Såpass ja! Ja har jo ikke peiling på hvordan syklusen er nå, men har vanligvis masse EL-slim (sorry tmi) så satser på jeg kommer i en rytme raskt!Har tatt ut hormonspiral tre ganger og blitt gravid 4-6 uker etter det hver gang, så det trenger ikke bli kluss i syklusen Hadde de alt fra 1-4 år.