Gravid etter hormonspiral

Oliventre

Elsker forumet
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Halloois!
Bare lurer på litt erfaringer om graviditet etter hormonspiral hvis noen vil dele? Tror jeg har fått mannen med på en tredjemann (hehe) Ble veldig fort gravid med de to første, men er jo spennende å høre andre!

Tok tre mnd . Men nå blir jeg veldig fort gravid , samme etter MA.
Så spennende :dance011 Hopp i høyet:cool05

Tok tre mnd . Men nå blir jeg veldig fort gravid , samme etter MA.
Så spennende :dance011 Hopp i høyet:cool05
Iih, spennende! Ja jeg hadde to MA mellom 1 og 2, men ble så å si gravid med en gang hver av gangene. Så da tenker jeg hvis det er samme kjøret nå, hadde det jo vært nydelig å kunne «timet» det litt :bookworm: Får se om entusiasmen hans er like stor etter sommerferien, hehe! ❤️

Iih, spennende! Ja jeg hadde to MA mellom 1 og 2, men ble så å si gravid med en gang hver av gangene. Så da tenker jeg hvis det er samme kjøret nå, hadde det jo vært nydelig å kunne «timet» det litt :bookworm: Får se om entusiasmen hans er like stor etter sommerferien, hehe! ❤️
Etter første MA i april i fjor ble jeg gravid i juni . Og MA i september , ble gravid i oktober med kjemisk. Så gått ganske raskt . Nå er jeg snart 3 mnd på vei og håper å slippe MA /SA

Nr.2: tok ut spiralen i juli 2012. Positiv test i september - EXU. Gravid på første PP etter 3 mnd prøveforbud etter EXU.
Nr.3: Tok ut spiralen i april 2018. Gravid på andre PP.
Nr.4: Tok ut spiralen i januar 2023. Positiv test i mars - MA/BO. Utskrapning i juni. Gravid på første PP etter aborten - ny MA/BO. Utskrapning i september. Gravid andre PP etter utskrapning. Termin i september 2024.

Halloois!
Bare lurer på litt erfaringer om graviditet etter hormonspiral hvis noen vil dele? Tror jeg har fått mannen med på en tredjemann (hehe) Ble veldig fort gravid med de to første, men er jo spennende å høre andre!
Hos meg tok det 4/5 måneder fra den ble tatt ut, men tatt oss 3 år før det festa seg og at det ble en baby i magen, mista 3 på veien :Heartred

Tror det satt på forsøk nr 4 etter spiralutak, er heldigvis mye mindre kluss med prøving etter spiral i forhold til etter piller.

Har tatt ut hormonspiral tre ganger og blitt gravid 4-6 uker etter det hver gang, så det trenger ikke bli kluss i syklusen :Heartred Hadde de alt fra 1-4 år.

Har tatt ut hormonspiral tre ganger og blitt gravid 4-6 uker etter det hver gang, så det trenger ikke bli kluss i syklusen :Heartred Hadde de alt fra 1-4 år.
Såpass ja! Ja har jo ikke peiling på hvordan syklusen er nå, men har vanligvis masse EL-slim (sorry tmi) så satser på jeg kommer i en rytme raskt! :joyful:

Back
Topp