Gravid etter exu

Funnet.roen.

Bli kjent med forumet
Fastelavnsbollene 2026
Er det flere som er gravid etter exu? Eg føler det verker på den siden eg hadde exu. Vet at eggstokken har flyttet på seg og festet seg skeivt, har en del arrvev rundt eggstokken. Har alltid hatt vondt rundt eggløsning på den siden. Men no føler eg det gjør mer og mer vondt for hver dag. Kanskje det driver å strekker i arrvev. Flere som har opplevd det samme?

Første gang jeg var gravid, var det en ex.u. Måtte opereres og ta mild cellegift 2 ganger for å bli kvitt det. Har siden fått en frisk jente og er nå gravid igjen. Egglederne mine er ødelagt etter det, men eggstokkene var ødelagt fra før pga endometriose. Alle graviditeter er ivf. Kjenner at de protesterer hver gang livmoren strekker seg litt ekstra, men aner ikke om det er helt normalt.

Første gang jeg var gravid, var det en ex.u. Måtte opereres og ta mild cellegift 2 ganger for å bli kvitt det. Har siden fått en frisk jente og er nå gravid igjen. Egglederne mine er ødelagt etter det, men eggstokkene var ødelagt fra før pga endometriose. Alle graviditeter er ivf. Kjenner at de protesterer hver gang livmoren strekker seg litt ekstra, men aner ikke om det er helt normalt.
Eg måtte og operere, og fjernet en eggleder, så eggstokken har vandret litt. Når eg hadde ivf forsøk i ettertid var det ekstremt vondt å ta ut egg på den siden, de slet må å komme til og var arrvev i veien. Andre siden var det bare ubehagelig vondt, sånn som er vanlig. Men innimellom så føler eg at eg bare må trykke på den siden for det verker. Tenker at hvis det er flere som opplever det samme så er det kanskje en sammenheng. Men er jo litt logisk og, at vi "henger litt mer fast der"....

Back
Topp