Gravid etter Cerazette slutt

tredjegangsmamma♡

Betatt av forumet
Jeg sluttet på cerazette i begynnelsen av mai og fikk første menstruasjon 2 dager etter endt pille slutt. Jeg er veldig spendt hvor lang tid dette kan ta. Hvordan var det med dere og hvor lang tid tok det før positiv test?

5 mnd tok det her :) prøvde ikke så hardt engang! Veit jeg gikk glipp av to eggløsninger :)

6mnd, med avslappet prøving. Dvs vi brukte ikke noe beskyttelse og hadde bare sex 3 ganger fordelt utover :p

Sluttet med vanlige p-piller i månedsskiftet mai/juni (husker ikke akkurat dato), ble gravid i august. Dette er nå snart 3 år siden, og har nettopp sluttet på cerazette, får se hvor lang tid det går nå :) Ammer enda og blir jo mindre aktivitet med smårolling i hus, så det påvirker jo :P

Ett år, men hadde bare eggløsning 5 ganger som jeg vet om (PCOS) i løpet av det året :P

Sluttet med vanlige p-piller i månedsskiftet mai/juni (husker ikke akkurat dato), ble gravid i august. Dette er nå snart 3 år siden, og har nettopp sluttet på cerazette, får se hvor lang tid det går nå :) Ammer enda og blir jo mindre aktivitet med smårolling i hus, så det påvirker jo :p

Så spennende da

Så spennende

Jeg tok siste cerazette pille på lørdag (altså igår)
Når bør vi prøve da? Har vanligvis blødning i 4 dager

Ønsker oss så sårt en liten spire ♥️
Blør du nå? Isåfall er det bare å begynne når blødningen er over:) eller så kan du bare begynne med en gang:)

Har selv sluttet på cerazette 01. Mars, fikk mens 14-18 mars, blødde 1 dag 14 april, og enda ingen ny mens, og negative tester.. virker som kroppen trenger tid på å komme i normal gjenge her hos meg..

Back
Topp