Hei til deg som har tatt bukplastikk og som ble gravid etterpå!
Hvordan gikk det med deg? Vokste musklene sammen igjen etterpå? Har du korrigert? Strakk det fælt i arr og vev under svangerskapet? Noe annet du vil dele som jeg kanskje bør tenke på?
Jeg har tatt full buk med sammensying av magemuskler nå i sommer. Jeg hadde ballongmage som gav meg store magesmerter og hadde mye hud til overs pga to graviditeter. Jeg klarte ikke å gå slik lenger. Imidlertid så har min mann og jeg lyst på en til. Jeg tenker at vi prøver rundt juletider i år, da er det over ett år post op. Men det er mange «men» før vi kommer frem til noe..
Takknemlig for svar
Hvordan gikk det med deg? Vokste musklene sammen igjen etterpå? Har du korrigert? Strakk det fælt i arr og vev under svangerskapet? Noe annet du vil dele som jeg kanskje bør tenke på?
Jeg har tatt full buk med sammensying av magemuskler nå i sommer. Jeg hadde ballongmage som gav meg store magesmerter og hadde mye hud til overs pga to graviditeter. Jeg klarte ikke å gå slik lenger. Imidlertid så har min mann og jeg lyst på en til. Jeg tenker at vi prøver rundt juletider i år, da er det over ett år post op. Men det er mange «men» før vi kommer frem til noe..
Takknemlig for svar
Besvimte på UL denne uka pga at jeg lå på ryggen.

Men jeg har også lest at de som har hatt delte muskler tidligere og blitt sydd sammen, ikke fikk det i graviditeten etterpå. Dette blir min nr.3 og min manns nr. 2. Min yngste var ikke store babyen, slik jeg opplevde med førstemann. Både jeg og pappaen var små babyer, og jeg tror det ikke blir stor baby i siste runde heller. Pleier det ikke å være litt slik? 
Jeg hadde mye vondt i korsryggen, og nå etter operasjon fungerer jeg bedre. Jeg har ikke begynt sterk trening enda, men ryggen føles mer «hel» igjen. Jeg ville vurdert en uforpliktende konsultasjon hvis jeg var deg, så får du iallfall et svar på hvordan du evt kan trene og om kirurgi er et alternativ. 
Ikke at jeg merker noe til det annet enn at jeg ser det i speilet. Ikke vondt eller noe. Men trusa/buksa kan gnage litt akkurat der det går (særlig sånn grove joggebuksestrikker).