Gravid etter 2 måneder etter fødsel?

NV94

Blir kjent med forumet
Hei :)

jeg fødte i september mitt første barn og fikk tilbake mensen i uke 6-7 ca. Vi har hatt ubeskytta sex, men "hoppet av i svingen". Nå kjenner jeg stikkinger og litt småvondt i underlivet. Har veldig mye utflod også, men har tenkt at det er etter fødselen. Er det sjans for at jeg er gravid igjen?! Det skal sies at hu første kom ved å hoppe av i svingen..
 
Sjans er der ja. Vet om noen som ble gravid før de fikk igjen mensen også så hadde tatt en test jeg
 
Sålenge du har hatt ubeskytta sex (sex i det hele tatt egentlig) kan du bli gravid. Det bør ikke komme som noe sjokk :p Ta en test. Og om du ikke er gravid og heller ikke vil bli det bør dere bruke prevensjon. Du sier jo selv at første ble til ved å hoppe av i svingen, da kan det selvfølgelig skje igjen. Lykke til :)
 
Ble gravid 3 mnd etter fødsel selv med prevansjon. Så helt sikkert mulig 2 mnd etter også. Bare en test kan gi deg skikkelig svar
 
Hei. Jeg satt med positiv test i hånden 2,5 mnd etter fødsel(så jeg ble gravid ca 7-8 uker etter fødselen). Så det går! Trodde det var HCG fra førstemann, men det fikk skjønte jeg raskt at ikke gikk
 
Back
Topp