Gravid ellerikkje?:-s

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Har hatt tre nervepirrande daga no. Tok el test, fordi eg hadde mistanke om at eg kanskje var gravid og ikkje hadde g-test liggande .. begge to slo ut positivt, og samme skjedde med forrigegang. Men sist fekn eg ikkbe oositiv g-test før etter 2veker og blei tilslutt 3veker mellom ul-termin og menstermin. Har tatt 2cl g-testar no og begge vaf negative, so no venta rg pæ tr (frist til imåro) eller så trur eg at eg må melde meg inn her eller januar14, sis drt kan virke som at det blir samme greiene som sist..

Andre som ha opplevd lignande? 3vrke forskjell, negative testa?
 
men om det var tre uker mellom mens og ul termin sist, så kan det jo være at eggløsningen kom litt senere enn forventet, spesielt med tanke på at du hadde positiv el test når du forventet ikm..

Da kan det jo være det samme som skjer nå; at du har eggløsning nå? :) med positiv el test
 
Kan hende det var sånn no, men var sammeleis sist og var da 6veke på veg, og om deg da hadde våre el då skulle eg kun våre 3;-) og rart at det kun er denne mnd me har hatt eit "uhell" ;-) meen me får sjå. Kjem ikkje tr, så må eg vell teste igjen nesteveke.
 
Back
Topp