"Gravid, eller?"

Escuro

Forumet er livet

Mammas kommentar da jeg fortalte henne om drømmen min i natt ;)

Yapp, som enkelte kanskje husker, hadde jeg svært bisarre og spesielle drømmer da jeg gikk gravid med Milan. Og i natt drømte jeg altså om mamma og samboeren hennes.

Samboeren til mamma hadde spandert kjønnsoperasjon på henne, fordi det var sånn han likte det best... *uggh* Men det verste var da mamma stolt flekket ned både bukse og undertøy for å vise frem skrukketrollet sitt... 

Husket plutselig på drømmen da jeg satt på bussen i dag. Ingen bra kombinasjon, heldigvis var det ikke så mange på bussen akkurat da... 

 
Noe du vil fortelle oss? ;) du har jo vært fraværende i det siste...now we now the reason? ;)
 
HAHAHAHA!!! Nei nei nei NEI! Ikke noe sånt i det hele tatt :D Glemte vel kanskje å avkrefte det ja, men tenkte ikke i de baner selv :)
Samboern har forsåvidt nevnt at jeg har masse gravidtegn (sære drømmer, bekkenløsning som smeller til iblant, + +) men har testet meg for å være sikker, OG jeg bruker spiral, så er bare kroppen som føkker seg. Kanskje kroppen min forsøker å fortelle meg at det er på tide etterhvert, men føler at NÅ er et veldig upassende tidspunkt.
 
Back
Topp